نسخه چاپی

رویانیان: مقابل سپاهانی ها كوتاه نمی‌آییم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ما دیگر مقابل سپاهانی‌ها و دو بازیكنی كه به قانون عمل نكردند، كوتاه نمی‌آییم زیرا ضرر كرده و همه چیز را به كمیته انضباطی واگذار كردیم، اما اكنون برای حق و حقوق‌ خودمان مانند آقایان عمل خواهیم كرد.

به گزارش نما محمد رویانیان در واکنش به اقدام مسئولان سپاهان و واکنش دهنوی گفت: ما با باشگاه سپاهان و آقای حسن‌زاده نشست بسیار خوبی برگزار کردیم اما بی توجه به گرفتن نتیجه در این جلسه اتفاقاتی است که اکنون رخ داده است؛ حکم دهنوی فوری اعلام شد، اما متاسفانه با بازیکنان خاطی سپاهان هیچ برخوردی نکردند. نتیجه‌اش هم همین است که همه به سمت یکدیگر حمله‌ ور شوند.

وی افزود: من نمی‌دانم آقایان با توجه به این که کمیته انضباطی در فوتبال است، به چه حقی مسائل را به مراجع غیرفوتبالی می‌کشند.

ابتدا باید این مسئله را بگویم بنده به دهنوی بابت مصاحبه ای که انجام داده و کار درستی نبود، تذکری جدی می‌دهم. بازیکن نباید علیه مدیرعامل و تیم دیگری صحبت کند. او باید همه چیز را با من در میان می‌گذاشت.

رویانیان ادامه داد: ما دیگر مقابل سپاهانی‌ها و دو بازیکنی که به قانون عمل نکردند، کوتاه نمی‌آییم چون ضرر کردیم و همه چیز را به کمیته انضباطی واگذار کردیم اما حالا برای حق و حقوق‌ خودمان مثل آقایان عمل خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در جلسه‌ای که بین من، رحیمی و حسن‌زاده حدود 3 ساعت تا نیمه شب طول کشید قول و قرارها و تفاهم‌هایی انجام شد و گفتیم همه به رای کمیته انضباطی احترام می‌گذاریم اما به صورت عجیب غریبی حکم دهنوی را دادند اما حکم خاطیان باشگاه سپاهان را ندادند. چرا باید این طور باشد؟

مدیرعامل قرمزها یادآور شد: من از حسن‌ زاده گلایه کردم ایشان در آن زمان گفت من هفته آینده حکم بازیکنان سپاهان را هم اعلام می‌کنم اما چه شد؟ من گلایه دارم چون عدالت رعایت نشده و نتیجه‌اش هم این است که باشگاه سپاهان با الفاظی نامناسب خطاب به بازیکن ما اعلام جرم می‌کند و به مراجع قضایی می‌رود.مگر در داخل فوتبال ما مرجعی به نام کمیته انضباطی نیست تا آقایان به خود اجازه دهند این کارها را انجام دهند.

وی افزود: حالا این طور شده من هم نسبت به دو بازیکن اگر لازم باشد شکایت می‌کنم و مطمئن باشید تا دقیقه 90 هم آن را پیگیری می‌کنم و پا پس نمی‌کشم اما باز هم برای من جای سؤال است که چرا کمیته انضباطی حکم دهنوی را صادر کرده اما سپاهان را نه. چه کسی باید جواب من را بدهد آیا تخلف دهنوی بیشتر بوده یا آن بازیکن دیگر.

رویانیان ادامه داد: یک بازیکن سپاهان با 3 باشگاه قرارداد امضا کرده و تخلف انجام داده چرا باید این طور شود البته من تاکید می‌کنم قرار بود همه چیز با تفاهم حل شود اما نه سپاهانی‌ها و نه کمیته انضباطی پایبند آن جلسه نبودند. در حال حاضر من هم می‌دانم چه کاری باید انجام دهم.

وی یادآور شد: دو روز قبل با باشگاه سپاهان و رحیمی حرف زدم و گفتم طرف حساب شما دیگر دهنوی نیست و ما هستیم اما نمی‌دانم چرا مطالبی را روی سایت خودشان با این الفاظ ناپسند و اعلام جرم می‌زنند؟ اشکالی ندارد ما هم به مراجع قضایی شکایت می‌کنیم.

وی تاکید کرد: البته باز هم می‌گویم من به دهنوی تذکری جدی می‌دهم چون او حق نداشت درباره مدیران سپاهان این طور حرف بزند. هر چند که می‌دانم او از حرف‌هایی که به وی نسبت داده شده، ناراحت است. خودتان امروز ببینید که چه اتفاقاتی برای این بازیکن پرسپولیس افتاده است البته او باید همه چیز را به باشگاه می‌سپرد حالا هم خیال دهنوی و همه راحت اگر ادامه داشته باشد از دو بازیکن سپاهان قطعا به مراجع قضایی شکایت خواهیم کرد.

اکنون آقایان کار خودشان را انجام دهند و ما هم کار خودمان را می‌کنیم. دوست داشتیم در فضایی آرام همه چیز حل و فصل شود اما دوستان دوست ندارند این اتفاق بیفتد و ما هم جور دیگری جلو می‌رویم ولی باز هم اعلام می‌کنم این نتیجه اقداماتی است که آقایان برای ما تصمیم گرفتند اما برای سپاهان خیر.

۱۳۹۲/۵/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...