نسخه چاپی

تمجیدرئیس فدراسیون‌جهانی از كاراته ایران

رئیس فدراسیون كاراته ایران چندی پیش انتخاب «جرج یرولیمپوس» را به عنوان مدیراجرایی بازی‌های جهانی تبریك گفته و برای او آرزوی موفقیت كرده بود. در همین راستا یرولیمپوس كه دبیركل فدراسیون جهانی كاراته است در پیامی از علیرضا سمندر تشكر و قدردانی كرد.

به گزارش نما دبیرکل فدراسیون جهانی کاراته با ارسال پیامی از رئیس فدراسیون ایران بابت پیام تبریکی که به مناسبت انتخابش به عنوان مدیراجرایی بازی‌های جهانی (ورلد گیمز) ارسال کرده بود، تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، رئیس فدراسیون کاراته ایران چندی پیش انتخاب «جرج یرولیمپوس» را به عنوان مدیراجرایی بازی‌های جهانی تبریک گفته و برای او آرزوی موفقیت کرده بود. در همین راستا یرولیمپوس که دبیرکل فدراسیون جهانی کاراته است در پیامی از علیرضا سمندر تشکر و قدردانی کرد.

در پیام رئیس فدراسیون جهانی کاراته که خطاب به رئیس فدراسیون ایران تنظیم شده، آمده است: با تشکر بسیار برای جملات محبت آمیزتان، مطمئن باشید که اینجانب تمام تلاش خود را برای تشریک مساعی در این مقام برای منفعت کاراته انجام خواهم داد. من به مساعدت شخص شما و فدراسیون‌تان به عنوان اینکه فدراسیون کاراته ایران یک قدرت بزرگ در ورزش ما است حساب می‌کنم و برای توسعه WKF در دوره جدید به شما نیاز دارم.

رئیس فدراسیون جهانی کاراته در پیام خود همچنین تصریح کرده است: زمان تصمیم گیری و طرح های جدید برای کاراته است. هرگاه برنامه زمانی شما اجازه دهد ملاقات با شما به منظور بحث در مورد پاره‌ای مطالب مختلف، بسیار مفید خواهد بود. درخلال لیگ جهانی (کاراته وان) که در تاریخ 6 تا 8 سپتامبر در استانبول برگزار می‌شود، فرصت خوبی برای ملاقات با شما خواهد بود. باعث مسرت اینجانب است که با شما در استانبول ملاقاتی داشته باشم.
منبع: تسنیم

۱۳۹۲/۵/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...