نسخه چاپی

افتضاح اسیران خیمه دشمن

محمد كاظم انبارلویی

دانشجويان چشم‌ بيدار دفاع از مرزهاي فكري و عملي انقلاب اسلامي هستند. دانشجويان جزء افسران و سربازان خط مقدم نبرد نرم با استكبار و استبداد جهاني و در راس آنها آمريكا و صهيونيسم بين الملل هستند.
يكي از نكات كليدي كه در ديدار يك‌شنبه گذشته دانشجويان با رهبر معظم انقلاب اسلامي مطرح كردند موضوع فتنه 88 و محكوم كردن تبهكاران يك جريان سياسي در همگرايي با دشمن بود.
در اين نشست دانشجوياني كه به نمايندگي از دوستانشان سخن مي‌گفتند روي 3 نكته تاكيد كردند.
1- محكوم كردن فضاسازي برخي جريان‌ها براي تطهير فتنه‌گران
2- انتقاد از فرصت‌سوزي و ظلم عظيم به انقلاب و نظام و مردم در جريان فتنه سال 88
3- اثبات مجدد سلامت نظام انتخاباتي كشور در انتخابات خرداد 92 و روشن شدن دروغ‌هاي عناصر فتنه‌گر
مقام معظم رهبري نيز در تاييد اين ديدگاه تحليلي، فرمودند؛
"برخورد فتنه‌گران در انتخابات 88 نانجيبانه بود آنان با قانون‌شكني كشور را به لبه پرتگاه مي‌بردند"
آنچه در اين نشست مورد دقت مقام معظم رهبري و دانشجويان قرار گرفت بازخواني فتنه 88 و بازنشر عبرت‌هاي آن بود.
چهار سال از فتنه سال 88 مي‌گذرد. حضور مردم و نخبگان سياسي وسط معركه نبرد نرم دشمن يك مانور براي آمادگي جهت صيانت از نظام و انقلاب بود. در اين مانور، امنيت و اقتدار ملي كه مورد تاراج سرويس‌هاي امنيتي و جاسوسي دشمن قرار گرفت، هوشمندانه بازسازي شد.
آنان كه اسير فريب و نيرنگ دشمن بودند. آنان كه گرفتار بخل و حسد و لجاجت بودند. آنان كه مست شيفتگي جاه و مقام بودند،‌نتوانسته با مردم و نخبگان همراهي كنند. بانگ بيدار باش رهبري هم آنها را از خواب غفلت بيدار نكرد. لذا به عنوان اسير سر از خيمه دشمن در آوردند و هنوز هم حاضر نيستند دست از لجاجت بردارند و از مردم عذرخواهي كنند.
هوشمندي رهبري معظم انقلاب باعث شد جريان فتنه از جريان اصلاحات جدا انگاشته شود تا انبوه كساني كه فريب‌سران فتنه را خورده‌ بودند به دامن انقلاب برگردند. اين راهبرد نقشه‌هاي شوم دشمن براي راه انداختن يك جنگ داخلي و نبرد خياباني را بر باد داد.
يك باره پشت سران و اهل فتنه خالي شد. آنها ماندند و يك كارنامه سياه پر از خيانت و شرارت!
ملت مسير خود را طي كرد و اعتنايي به سران روسياه فتنه نكرد و در قيام تاريخي 9 دي با فريادهاي خشمگين از آنان عبور كرد و خود را به دامنه‌هاي پيشرفت‌هاي شگفت‌انگيز و ركوردهاي حيرت‌انگيز رساند.
امروز ملت نيك مي‌داند جريان رسانه‌اي صهيونيسم بين‌الملل در پيوند با رسانه‌ها، گروه‌هاي معاند و برانداز و پول‌هاي بي‌حساب و كتاب شيوخ مرتجع عرب يك خط آتش عليه نظام پديد آورده‌اند و در اين آتش‌افروزي هدف واقعي و سيبل اصلي آنان عمود خيمه اسلام و انقلاب يعني ولايت فقيه است.
اين جريان پليد بده بستان‌هايي در داخل ، با سرويس‌هاي امنيتي و جا سوسي دشمن دارد. لذا بايد يك چشم بيدار، اين جريان را رصد كند و در وقت خود به كمين بنشينند و ضربه خود را وارد كنند. اين چشم بيدار كسي جز جنبش دانشجويي نيست. امروزهاي سخن از انتقال مسالمت‌آميز قدرت است. مردم با راي هوشمندانه خود نهال امنيت و اقتدار ملي را آبياري كردند. نهادهاي امنيتي بايد مراقب اين جريان پليد باشند.
راهبرد اصلي اين جريان پليد و تبهكار بر حسب آنچه كه از طراحي پيام‌هاي سياسي آنها بر مي‌آ‌يد دو چيز است.
1- فعال كردن شكاف‌هاي قومي، مذهبي، سياسي براي راه ‌انداختن جنگ داخلي
2- فعال كردن هسته‌هاي ترور و كشتارهاي خونين
كارنامه سه دهه گذشته انقلاب اسلامي نشان داده است مردم در مقابله با اين راهبرد هميشه پيروز بوده‌اند و امروز ملت ايران در اوج اقتدار ملي و دولت ايران در اوج كارآمدي و مشروعيت است.
لذا اتاق جنگ استبداد و استعمار جهاني اكنون در حال عملياتي كردن اين دو ر اهبرد در جهان اسلام است. امروز مصر در آتش اختلاف و شكاف‌هاي قومي، سياسي و مذهبي مي‌سوزد. امروز سوريه و عراق در آتش صدور تروريسم از سوي غرب مي‌سوزند. غرب امروز براي حفظ امنيت رژيم صهيونيستي به اين نتيجه رسيده است كه خط مقاومت و جهاد را كور كند و كشورهاي اسلامي را كه به بركت بيدراي اسلامي لايه اول استبداد و استعمار را از كشورهاي خود بيرون كرده به خود مشغول دارد.
رفتار سياسي نخبگان و گروه‌ها،‌ فعالان سياسي در انتخابات 92 نشان داد ملت از فتنه 88 عبور كرده و حوادث عبرت‌آموز آن را در تجربه و حافظه سياسي خود ذخيره كرده است. لذا آزادترين، سالم‌ترين، قانونمندترين،‌آرام‌ترين واخلاقي‌ترين انتخابات با همت و هوشمندي رهبري انقلاب برگزار شد. همان رهبري كه در مهار و كنترل جنگ نرم در انتخابات قبلي تجربه شگفت‌انگيزي از مديريت بحران به جاي گذاشت.
رقبا پس از اعلام نتايج رقابت را پايان يافته اعلام كرده و رفاقت‌ها را با تبريك به فرد منتخب آغاز كردند. جشن ملي پيروزي ملت در انتخابات برگزار شد اكنون در آستانه روز جهاني قدس ملت يك پارچه و يكصدا با اعلام پيروزي در جنگ نرم عليه نقشه‌هاي شوم آمريكا مي‌روند تا در مسير اصلي حركت انقلاب مواضع ضد صهيونيستي و ضد استكباري خود را با صداي بلند به جهانيان اعلام كنند.
معتقدم سر و صداي جنگ داخلي و شرارت تروريسم در دنياي اسلام هم به بركت بيداري اسلامي به زودي فروكش خواهد كرد. ملت‌ها دوباره بر حسب وصيت امام خميني (ره) بنيانگذار جنبش‌هاي رهايي بخش اسلامي، در يك صف در برابر صهيونيسم بين‌الملل و مظالم آمريكا،خواهند ايستاد.
ترفندها و نقشه‌هاي دشمني به زودي و به سرعت نقش بر آب خواهد شد و قدرت عنكبوتي استكبار به بركت هوشياري ملت‌ها رو به تلاشي خواهد رفت.
هيچ نيرويي نمي‌تواند در اراده پولاديني كه امام (ره) در مشت‌ هاي
گره كرده ملت‌ ها عليه استبداد جهاني پديد آورد خلل به وجود آورد. اين اراده اكنون توسط مقام معظم رهبري انقلاب اسلامي هدايت و مديريت مي‌شود و به زودي آثار و نتايج خود را در تحولات منطقه و بيداري اسلامي نشان خواهد داد.

۱۳۹۲/۵/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...