نسخه چاپی

تحسین جالب آیةالله قائم مقامی از فیلم فرهادی

عکس خبري -تحسين جالب آيةالله قائم مقامي از فيلم فرهادي

به نظرم فیلم جدایی نادر ازسیمین پیروزی انسان در یك موقعیت دشوار است. این استاد حوزه ودانشگاه به فیلم ملك سلیمان ساخته شهریار بحرانی نیز اشاره كرد و با تحسین این فیلم نیز گفت: فیلمهایی چون ملك سلیمان و جدایی نادر ازسیمین قدمهایی برای رسیدن به هنر دینی هستند.

آیت الله قائم مقامی از اساتید حوزه و دانشگاه در نشست علمی پژوهشی " روزهنر انقلاب اسلامی "که در حوزه هنری برگزار شد به شکل غیر منتظره و جالبی به تحسین از فیلم جدایی نادر ازسیمین ساخته اصغر فرهادی پرداخت.

به گزارش شبکه ایران آیت الله قائم مقامی از اساتید حوزه و دانشگاه در نشست علمی پژوهشی " روزهنر انقلاب اسلامی "که در حوزه هنری برگزار شد به شکل غیر منتظره و جالبی به تحسین از فیلم جدایی نادر ازسیمین ساخته اصغر فرهادی پرداخت.

اظهارات آیت الله قائم مقامی در حمایت از فیلم جدایی نادر ازسیمین با واکنش انتقادی مجری این برنامه مواجه شد که انتقاداتی نسبت به فیلم فرهادی داشت.

آیت الله قائم مقامی در اظهارات خود با بیان اینکه فیلم جدایی نادرازسیمین رادر هنگام اکران سینماها ندیده گفت :پس از موفقیتهای بین المللی فیلم کنجکاو شدم تا این فیلم را ببینم ووقتی نسخه ویدئویی فیلم در شبکه نمایش خانگی منتشر شد آن را دیدم و به نظرم از ساختار و بیان قدرتمندی برخوردار بود و قصه روان باور پذیر ومنطقی داشت و بازیگران فیلم بازیهای خوبی ارائه داده بودند.

وی درادامه داد:من معتقدم در وادی نظری ساختار ومضمون یک اثر رابطه مستقیمی با هم دارند وهمانطور که فیلم فرهادی از یک ساختار خوبی برخوردار بود به همان نسبت نیز مضمون قوی ای داشت .

آیت الله قائم مقامی تاکید کرد : به نظرم فیلم جدایی نادر ازسیمین پیروزی انسان در یک موقعیت دشوار است. این استاد حوزه ودانشگاه به فیلم ملک سلیمان ساخته شهریار بحرانی نیز اشاره کرد و با تحسین این فیلم نیز گفت: فیلمهایی چون ملک سلیمان و جدایی نادر ازسیمین قدمهایی برای رسیدن به هنر دینی هستند.

آیت الله قائم مقامی تاکید کرد : اگر آقای فرهادی دراینجا بود حتما از او تشکر می کردم و اورا دعوت می کردم به استفاده ازاین زبان برای بیان اندیشه ها ومضامین والاتر .

۱۳۹۱/۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...