نسخه چاپی

فراخوان ناتمام حمید فرخ‌نژاد در دربند+عكس

فرخ نژاد و عده ای از هنرمندان تاج گلهایی را به یاد آیدین بزرگی‌، مجتبی جراحی‌ و پویا كیوان سه كوهنورد مفقود شده، پای مجسمه یادمان میدان سربند محله دربند قرار دادند.

به گزارش نما به نقل از شبکه ایران: عصر دیروز بنا بود بر طبق اعلام قبلی حمید فرخ نژاد مراسم یادبوی برای سه کوهنورد مفقود شده ایرانی در میدان دربند برپا شود. با این حال با حضور تعداد قابل ملاحظه ای از مردم در این مراسم، نیروی انتظامی مانع برگزاری این مراسم شد.


حمید فرخ نژاد در گفتگوی کوتاهی ضمن تشکر از مردمی که در این تجمع حضور پیدا کرده بودند خاطر نشان کرد: «من برای گرفتن مجوز از پلیس، خیلی تلاش کردم که متاسفانه به سرانجام نرسید.»

با این حال باز هم فرخ نژاد و عده ای از هنرمندان تاج گلهایی را به یاد آیدین بزرگی‌، مجتبی جراحی‌ و پویا کیوان سه کوهنورد مفقود شده، پای مجسمه یادمان میدان سربند محله دربند قرار دادند.


برخورد مودبانه نیروی انتظامی با حاضران در مراسم از دیگر نکات مراسم بود. با اینکه برای این تجمع مجوزی صادر نشده بود اما نیروهای انتظامی در کمال ادب و احترام از مردمی که به یاد کوهنوردانشان به دربند آمده بودند خواستند که متفرق شوند.

37368_842.jpg

37369_123.jpg

37370_853.jpg

۱۳۹۲/۵/۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...