نسخه چاپی

الهیان: رهبری، مرتضوی را تعلیق قضایی كرده‌اند

عکس خبري -الهيان: رهبري، مرتضوي را تعليق قضايي کرده‌اند

درحالی که دولت و شخص احمدی نژاد بر حضور مرتضوی بر صندلی سازمان تامین اجتماعی با وجود پرونده قضایی و عدم تخصص وی اصرار دارد که نمایندگان مرتضوی را شایسته این پست نمی دانند. در این شرایط نمایندگان طرح استیضاح وزیر کار را عملی کردند.

به گزارش افکار نیوز پرویز سروری گفت :باتوجه به اهمیت سازمان تامین اجتماعی،نباید از این سازمان برای آزمون و خطای افراد استفاده شود.

پرویز سروری عضو جبهه متحد اصولگرایان در گفتگو با خبرنگار افکار نیوز، با اشاره به اهمیت سازمان تامین اجتماعی به عنوان مهمترین سازمان کشور و وظایفی که این سازمان در قبال مردم دارد،اظهار داشت:سازمان تامین اجتماعی محلی برای آزمون و خطای افراد نیست واعضای آن شایستگی اداره و خدمت رسانی به مردم را دارند.

سروری ضمن انتقاد از انتصاب مرتضوی به ریاست سازمان تامین اجتماعی ،گفت:انتصاب فردی که هیچ یک از ویژگی های مدیریتی ریاست بر این سازمان را ندارد وبا توجه به اهمیت نظام بیمه ای کشور،ریاست آن نیازمند تخصص و توانمندی لازم است.

سروری با اشاره به تعلیق شدن مرتضوی و اتفاقاتی که طی آن رخ داد، بیان کرد:تعلیق شدن وی وجه متناسبی با سازمان تامین اجتماعی ندارد و اگر این انتصاب صورت نمی گرفت مجبور نمی شدیم که هزینه استیضاح را بپردازیم.

وی ادامه داد:امیدواریم وزیر کار و مرتضوی احساس مسئولیت کنند تا کار به استیضاح وزیر نکشد. این عضو جبهه متحد اصولگرایان در پایان با اشاره به اعلام وصول شدن استیضاح شیخ الاسلامی ،خاطر نشان کرد:وزیر کار ۱۰روز برای پاسخ گویی به مجلس فرصت دارد.

زهره الهیان: رهبر انقلاب مرتضوی را تعلیق قضایی کردند

عضو جبهه متحد اصولگرایان گفت:نگاهی به دوره مدیریتی مرتضوی نشان می دهد که مدیریت وی با حاشیه دنبال است و چنین فردی مناسب ریاست بر سازمان مهمی همچون تامین اجتماعی نسیت.

زهره الهیان عضو جبهه متحد اصولگرایان در گفتگو با خبرنگار افکار نیوز ،با تاکید بر اینکه مجلس مسئله انتصاب مرتضوی را با جدیت تمام پیگیری می کند ،اظهار داشت: انتصاب مرتضوی در مجلس با جدیت تمام پیگیری می شود و وزیر کار به دلیل چنین انتصابی که در زمان وزارت وی اتفاق افتاده و در حوزه اختیارات وی بوده است باید در قالب استیضاح یا سوال به نمایندگان مجلس شورای اسلامی پاسخ دهد.

وی با اشاره به اعلام وصول شدن استیضاح وزیر کار و مسئول بودن وی در برابر چنین انتصابی،بیان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی فرد مسئول را می شناسند وبا توجه به اعلام وصول شدن استیضاح وزیر،وی به مدت ۱۰روز برای پاسخگویی به مجلس فرصت دارد.

این عضو جبهه متحد اصولگرایان با اشاره به اینکه مرتضوی اولین دادستان تهران است که رهبر انقلاب به وی تعلیق قضایی دادند ،گفت: پرونده وی در خصوص زندان کهریزک هنوز به نتیجه نرسیده است.

عضو جبهه متحد اصولگرایان با تاکید بر اینکه مرتضوی تجربه های ناموفق مدیریتی دارد ،بیان کرد: زمان فعالیت مرتضوی در سازمان مبارزه با قاچاق ارز و کالا شکایت ها و نارضایتی های مردمی زیادی وجود داشت و نگاهی کلی به حوزه مدیریتی وی نشان می دهد که مدیریت مرتضوی همراه با حاشیه های زیادی بوده است.

وی با تاکید بر اینکه مرتضوی در این حوزه تجربه ای ندارد و این مسئله می تواند به قابلیت های سازمان تامین اجتماعی ضربه بزند،گفت: حافظی رئیس سازمان تامین اجتماعی عملکرد خوبی داشت وکارهای شایان توجهی در این سازمان انجام داد.

نماینده مردم تهران،ری ،شمیرانات واسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت باید در این انتصاب تجدید نظر کند و تامل بیشتری داشته باشد ،افزود: فرد پرحاشیه ای مانند مرتضوی با اتهاماتی که متوجه وی است مناسب ریاست بر سازمان تامین اجتماعی نیست و دولت باید در انتخاب فرد مناسب برای این سازمان تامل بیشتری داشته باشد.

۱۳۹۱/۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...