نسخه چاپی

امیر قلعه نویی در دیدار با رفسنجانی چه گفت

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: «همواره دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان فینال‌گونه است و بازی زیبایی از آب درخواهد آمد.»

به گزارش نما به نقل از جام ورزشي؛ امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین عصر امروز استقلال در خصوص دیدارش با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تصریح کرد: «بحث من در خصوص ورزش بود، من به مسائل سیاسی کاری ندارم، در این چند سال هم به گونه‌ای بوده که از مسائل سیاسی به دور بودم در هر حال شرایط به گونه‌ای است که در خصوص ورزش با وی صحبت کردم. به وی گفتم قبل از اینکه وزارت ورزش به وجود آید، در شورای عالی ورزش هفت وزیر حضور داشتند اما پس از اینکه وزارت ورزش و جوانان به وجود آمد تبدیل به یک وزیر شد. حتی به او گفتم که باید نگاه فراجناحی به ورزش داشته باشیم. از عباسی هم باید برنامه بگیریم. ورزش را نباید سرریز حساب کنید تا اینکه اگر به کسی پستی نرسید بگوییم بیا و وزیر ورزش شو.»


وی افزود: «همه نگاه‌ها باید به ورزش باشد و من نظرم این است که باید بهترین انتخاب را داشته باشیم نه اینکه اگر کسی رأی نیاورد و رفاقتی هم با شخصی داشت، بگوییم بیا و به وزارت ورزش برو. باید نگاه علمی به ورزش داشته باشیم و به ورزش اهمیت بدهیم.»


قلعه نويي در خصوص دیدار استقلال و سپاهان عنوان کرد: «همیشه بازی استقلال و سپاهان فینال‌گونه است. فرقی نمی‌کند که این دو تیم در کجای جدول قرار داشته باشند، بازی خوبی از آب در خواهد آمد.»


وی در مورد سپاهان گفت: «سپاهان باشگاه خوب و الگویی است، اما ما هم استقلال هستیم تغییرات زیادی داشته‌ایم و البته سپاهان زودتر از ما تمرینات خود را شروع کرد به هر حال ما در خانه خود بازی می‌کنیم و از امتیاز میزبانی استفاده خواهیم کرد.»


سرمربی استقلال با اشاره به حضور جباری در تیم فوتبال سپاهان، یادآور شد: «به عنوان برادر کوچک‌تر از تماشاگران خواهش می‌کنم احترام بازیکنان را نگه دارند به هر حال در خانواده بین پدر و پسر اتفاقاتی به وجود می‌آید. فتح‌الله‌زاده هم برای استقلال زحمت زیادی کشیده و حالا جباری به هر دلیل منطقی برای خود از این تیم جدا شده است، خواهش می‌کنم هواداران به تیم حریف احترام بگذارند.»


وی افزود: «این فوتبال تمام می‌شود، شاید او بخواهد بار دیگر به استقلال برگردد، من جای او تصمیم نمی‌گیرم اما این اتفاقات در تمام دنیا به وجود می‌آید، پیرلو از میلان به یوونتوس رفت و پس از بازگشتش به میلان مورد استقبال هواداران قرار گرفت. اختلافی بین بزرگ مجموعه و یکی از بازیکنان به وجود آمده. فتح‌الله‌زاده بازیکنان زیادی را به استقلال معرفی کرده، یکی از آنها هم جباری بوده. هم جباری علاقه‌مند به استقلال است و هم فتح‌الله‌زاده به جباری علاقه‌مند است.»


قلعه‌نویی تصریح کرد: «حالا این دو از هم دور هستند اما مثل پدر و پسر هستند. فتح‌الله‌زاده در شرایط سخت مجتبی از او حمایت کرد و مجتبی هم با شرایط بدنی که داشت به تیم ما کمک کرد. از هواداران خواهش می‌کنم که به حریف و بازیکنان احترام بگذارند، این مسائل تمام می‌شود و می‌رود.»


سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد مصدومان و محرومان برای دیدار با سپاهان اظهار داشت:‌ «تا دلتان بخواهد مصدوم داریم! جمشیدیان که باید عمل جراحی انجام دهد و هاشم بیک‌زاده که چهار هفته نمی‌تواند ما را همراهی کند.»


قلعه‌نویی درباره صحبت‌های کی‌روش گفت: «من صحبت‌های او را نخواندم اما خبردار شدم که پس از آن کنفرانس جلسه‌ای داشتند و موضع او عوض شد. من در این خصوص صحبت نمی‌کنم اما آن چیزی که طبیعی است، تا زمانی که ما در لیگ قهرمانان آسیا بازی داریم، بازیکنانمان در اختیار خودمان خواهند بود. در همه جای دنیا چنین اتفاقی رخ می‌دهد. این مسئله‌ای است که خود کی‌روش هم می‌داند.»

وی با اشاره به صعود تیم ملی به جام جهانی تصریح کرد: «ما اگر در سه بازی اخیر تیم ملی توانستیم موفق باشیم و به جام جهانی برویم به این دلیل بود که فکر استقلال و بازیکنان استقلال در میدان بازی بود و توانستند به موفقیت دست یابند. کی‌روش هم فکر و هم بازیکنان استقلال را برد تا تیم با لطف اهل بیت توانست به جام جهانی برود. کی‌روش خود مربی حرفه‌ای است. نگاه من هم به فوتبال حرفه‌ای است. باید به لیگ و مسئولین احترام بگذاریم. کاظمی سالیان سال است که برای فوتبال زحمت می‌کشد باید به همه افراد احترام بگذاریم. این را به خودم می‌گویم که نخواهیم مسائلی را به وجود بیاوریم.»

۱۳۹۲/۵/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...