نسخه چاپی

واكنش باشگاه استقلال به اظهارات جباری

معاون حقوقی باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ نسبت به اظهارات مجتبی جباری علیه مدیرعامل این باشگاه واكنش نشان داد.

به گزارش نمابه نقل از تسنیم، محسن بزرگی، معاون حقوقی باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به مهدی تاج نسبت به مصاحبه مجتبی جباری علیه مدیرعامل استقلال واکنش نشان داد. در این نامه آمده است: احتراماً به استحضار می‌رساند آقای مجتبی جباری بازیکن سابق باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال، روز گذشته در مصاحبه‌ای با خبرگزاری محترم تسنیم مطالب اهانت آمیزی را در مورد مدیرعامل محترم این باشگاه جناب آقای فتح‌الله‌زاده اظهار و رسانه‌ای نموده که خلاصه آن عیناً نقل می‌گردد:

«گفتم برای شما متاسفم که به عنوان مدیرعامل استقلال دروغ می‌گویید و فتح‌الله‌زاده مرا هل داد. من گفتم دستت را به من نزن و بعد از آن بود که فتح‌الله‌زاده به پدرمن توهین کرد و من هم با مشت به صورت او زدم. اگر امیری معاون باشگاه میانجیگری نمی‌کرد شایداتفاق بدتری می‌افتاد.» «من از ته قلبم ناراحتم که باشگاه بزرگی مثل استقلال باید چنین مدیری داشته باشد».

از آنجا که مدیرعامل محترم باشگاه استقلال بین هواداران از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است، اظهارات جباری باعث واکنش شدید هواداران شد. (رصد نظرات هواداران در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مؤید این ادعاست.)

تحریک هواداران این باشگاه در حالی اتفاق می‌افتد که با توجه به در پیش بودن دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان برخی از مدیران، کادر فنی و بازیکنان باشگاه و در راس آنها آقایان منصور پورحیدری، عضو محترم هیئت مدیره باشگاه و امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم در مصاحبه‌هایی از هواداران درخواست کرده بودند از توهین به بازیکن مورد اشاره خودداری و فقط به تشویق تیم استقلال بپردازند.

باشگاه استقلال هیچ‌گونه ابزاری برای کنترل هواداران در اختیار ندارد اما آماده است طبق نظر و تدبیر مسئولان محترم آن سازمان و فدراسیون فوتبال عمل کند و اطمینان می‌دهد در راستای کنترل هواداران از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

بنابراین با توجه به شرایطی که وجود دارد و اینکه بازیکن مورد نظر در آستانه این دیدار حساس مبادرت به اقرار به ضرب عمدی و اهانت به مدیرعامل باشگاه استقلال در سطح رسانه‌ها نموده و خود باعث جریحه‌دار شدن احساسات هواداران استقلال شده است، باشگاه استقلال مسئولیت رفتار غیرقابل پیش‌بینی هواداران را از خود سلب نموده و آمادگی خود را جهت هرگونه اقدام مطابق نظر آن سازمان، فدراسیون محترم فوتبال و کمیته محترم انضباطی و دیگر مسئولان ذی‌ربط اعلام می‌کند.

رونوشت این نامه برای برای رئیس، دبیرکل و رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و دبیر هیئت رسیدگی به تخلفات فوتبال ارسال شده است.

۱۳۹۲/۵/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...