نسخه چاپی

زورگیری باكامیون!/عكس

دو سارق زورگیر در محدوده اتوبان امام علی(ع) هنگام زورگیری از یك شهروند دستگیر شدند.

به گزارش نمابه نقل از جام حوادث؛

به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ سيروس کتابعلي، رئيس کلانتري 110 شهدا در اين باره گفت: شب شنبه گذشته مرد جواني در بزرگراه امام علي (ع) به ماموران گشت انتظامي مراجعه و عنوان کرد: دقايقي پيش راننده و سرنشين يک دستگاه کاميون ايسوزو با تهديد قمه، دو عدد گوشي تلفن همراهم را زورگيري و فرار کردند.

وي افزود: به دنبال شکايت مالباخته، ماموران موضوع را از طريق مرکز پيام به تمام واحدهاي گشتي اعلام و طرح مهار را اجرا کردند.

زورگیران(2).jpg


وي افزود: هنوز چنددقيقه اي از اجراي طرح مهار نگذشته بود که ماموران کاميون را مشاهده و با توقيف آن، متهمان را دستگير و به کلانتري منتقل کردند. در تحقيقات مشخص شد اين دو متهم که خود را علي و بهزاد معرفي کردند، از سارقان زورگير سابقه دار هستند که با تهديد قمه از اين شهروند زورگيري کرده اند.
کتابعلي ادامه داد: هر دو متهم در بازجويي به جرم خود اعتراف و عنوان کردند: با تعقيب شاکي در محدوده اتوبان، در مکاني خلوت راه وي را سد و با تهديد قمه دو عدد گوشي وي را سرقت کرده اند. رئيس کلانتري 110 شهدا با اشاره به اين که در بازرسي بدني متهمان دو عدد گوشي و يک قبضه قمه به دست آمد، يادآور شد: تحقيق در اين زمينه ادامه دارد.

۱۳۹۲/۵/۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...