نسخه چاپی

پرده برداری از دلایل جدایی جباری

قبل از ترك استقلال توسط جباری مشاورانش به وی گفته بودند كه تو بروی خسرو هم به سپاهان می آید و نكونام هم از استقلال جدا خواهد شد و تیموریان نیز با استقلال به توافق نخواهد رسید. این اطلاعات اما همگی غلط بود چراكه هم خسرودراستقلال ماند،هم نكونام و تیموریان نیز با استقلال به توافق رسید. درواقع جباری گول خورد...

به گزارش نما عوام فریبی های جباری پس از جدایی از استقلال به مذاق هیچ کس حتی حامیان درجه یک او خوش نیامده اند. تازه ترین ترفندهایی که جباری در راستای تخریب وجهه علی فتح الله زاده به کار گرفته کاملا آماتورگونه و غیر قابل باور است. او مدعی شد که علی فتح الله زاده به پدرش توهین کرده و او جوابش را با مشت داده است. ادعایی که هرگز باور کردنی نیست. آن هایی که علی فتح الله زاده را می شناسند به خوبی برخصوصیات اخلاقی این مدیرفوتبالی آگاه هستند.

فتح الله زاده اصولا شخصیتی دارد که کمتر عصبانی می شود چه رسد به اینکه به پدر جباری که ۴، ۵ سال پیش به رحمت خدا رفت توهین هم بکند. حتی آن هایی که با مدیرعامل باشگاه استقلال نیز نشست و برخواست نداشته اند نیز باور نمی کنند شخصیتی همچون علی فتح الله زاده به خوداجازه دهد به پدر مرحوم جباری توهین کند. گذشته از آن اگر فرض را بر این بگیریم که فتح الله زاده چنین خطایی را هم مرتکب شده باشد بی شک اگر این اتفاق صحت داشت جباری آسمان را به زمین می دوخت و خیلی زودتر از این ها ماجرا را رسانه ای می کرد و بی شکی دوستانی که سبب جدایی او از استقلال شدند_دوستانی که با مدیران قبلی باشگاه استقلال درارتباط هستند_ این موضوع را با آب و تاب فراوان در رسانه ها منتشر می کردندو از خود جباری هم می خواستند واکنش تندی نشان دهد. جباری برای تخریب وجهه علی فتح الله زاده راه نادرستی را پیش کشیده است.

او ادعاهایی را مطرح می کند که بدبین ترین افراد هم نمی توانند آن را بپذیرند. جباری آن قدر در انتخاب مسیر دچار اشتباه شده که لااقل یادش رفته وقتی در رسانه های با افتخار اعلام می کند که با مشت به سمت فتح الله زاده رفته تا چه اندازه این کار می تواند وجهه خودش را خراب تر کند. جباری تا همین امروز هم بازی را باخته است. او به رغم آنکه تصور می کند با نقشه ای که برخی دوستان به دستش داده اند به اهدافش می رسد، سخت در اشتباه است. وی جایگاه خود را هم اکنون در میان هواداران استقلال از کف داده است چراکه همه به خوبی می دانند دلایل جدایی او از استقلال چه بود وگرنه اگر او بابت فحاشی احتمالی فتح الله زاده رنجشی به دل داشت زودتر از این ها استقلال را ترک می کرد. جباری در درجه اول برای رسیدن به پول بیشتر استقلال را ترک کرد و بد نیست فوتبال دوستان درآستانه بازی فردا شب استقلال مقابل سپاهان هم بدانند که می دانیم بسیاری می دانند او چراو به چه دلیل جدا شد.

امیر قلعه نویی هم بارها و بارها در محفل های خصوصی به این موضوع اشاره کرد و حتی گفت :« جباری اگر پیشنهادی داشت زودتر از این ها استقلال را ترک می کرد.» این جمله امیر قلعه نویی را باید طلا گرفت. جباری سال ها به دنبال جدایی از استقلال بود اما زمینه جدایی اش فراهم نمی شد اما این فصل و از آنجا که سپاهانی ها می دانستند نمی توانند از نویدکیا استفاده چندانی ببرند پیشنهاد یک میلیاردودویست میلیونی به شرط افزایش تا یک میلیاردو هشتصد میلیون را مقابل جباری قراردادند و این بازیکن هم فی الفور استقلال را ترک کرد. در ماجرای جدایی جباری ازاستقلال برخی که سابق دستی بر آتش استقلال داشتند نقش هایی ایفا کرده اند.

از شما چه پنهان که این افراد پس از آن بیانیه ای که صادر شد مدام با جباری تماس گرفتند و به وی گفتند این حکم اخراج تو است دیگر نباید این جا بمانی و جباری هم که پیش تز از سپاهان پیشنهاد دریافت کرده بود و سخت برای افتتاح رستوران جدیدش نیاز به پول داشت ،استقلال را به مقصد سپاهان ترک کرد. البته پیش از ترک استقلال توسط جباری این مشاوران به شماره هشت گفته بودند که تو بروی خسرو هم به سپاهان می آید و نکونام هم از استقلال جدا خواهد شد و تیموریان نیز با استقلال به توافق نخواهد رسید.

این اطلاعات اما همگی غلط بود چراکه هم خسرودراستقلال ماند،هم نکونام و تیموریان هم با استقلال به توافق رسید. درواقع جباری گول کسانی را خورد که به وی وعده داده بودند تو بروی استقلال از هم می پاشد اما او رفت و استقلال نه تنها از هم نپاشید بلکه تیم بهتری را نسبت به فصل قبل بست. افرادی که سناروی جدایی جباری را از استقلال ترتیب دادند حتی به او وعده جدایی امیر قلعه نویی را هم داده بودند. حالا معلوم نیست این افراد چه پاسخی در مواجهه با سوال های این روزهای جباری دارند چراکه جباری از این ها مدام می پرسد پس چرا استقلال متلاشی نشد وقتی من رفتن؟! مگر قرارنبود من می روم این ها هم بروند؟!

۱۳۹۲/۵/۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...