نسخه چاپی

حمله فردی با بطری مواد آتش‌زا به حرم امام رضا در شب قدر

وزیر اطلاعات گفت: در وقایع اخیر شب‌های قدر مشهد همكاری مردم با نیروهای امنیتی خوب بود، مردم با نیروهای اطلاعاتی همكاری بیشتری كنند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی در جمع خبرنگاران گفت: مشهد از شهرهای امن ایران است و در سفرهای اخیر که به مشهد داشتیم این امر محسوس بوده است.

وی همچنین درباره اتفاقات اخیر در شب‌های قدر در حرم مطهر رضوی، افزود: مردم باید نیروهای اطلاعاتی همکاری بیشتری کنند و به محض مشاهده موارد مشکوک با 113 (مرکز اطلاعات کشور) تماس بگیرند.

بنا به این گزارش در همین زمینه غلامعلی صادقی در حاشیه جلسه مسوولان قضایی در مجتمع امام خمینی مشهد، گفت: فردی در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان سعی داشت با پرتاب شیء آتش‌زا به مضجع مطهر رضوی اهانت کند. این فرد که بطری مواد آتش‌زا به همراه داشت با تاثیر از شبکه‌های ماهواره‌ای و معاند قبل از انجام هرگونه اقدامی توسط نیروهای مردمی و عزاداران بارگاه ملکوتی امام هشتم، شناسایی، دستگیر و تحویل عوامل انتظامی شد.

وی ادامه داد: طبق نظریه پزشکی قانونی فرد یاد شده دچار «اختلال روانی» بوده و اکنون با رعایت موازین قانونی تحت مراقبت قرار گرفته و پس از انجام تحقیقات و تکمیل پرونده جهت نگهداری و سیر مراحل قانونی به مراکز درمانی اعزام خواهد شد.

وی از والدین خواست تا بیشتر مراقب فرزندانشان باشند و تاکید کرد: به ویژه والدینی که فرزندانشان دچار مشکلات روانشناختی هستند باید کنترل و نظارت بیشتری بر آن‌ها داشته باشند تا مزاحمتی برای شهروندان ایجاد نکنند.

۱۳۹۲/۵/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...