نسخه چاپی

مگان های 15 میلیونی به كدام نورچشمی ها رسید؟

اگر چه این روزها خودروی مگان بالای 70 میلیون قیمت دارد، اما برخی «عزیزان» بعد از اجلاس سران عدم تعهد، مگان های چند روز استفاده شده در این اجلاس را در مزایده! تنها به قیمت 15 میلیون تومان صاحب شدند.

به گزارش نما به نقل از آینده، در خصوص برگزاری مراسم اجلاس سران و هزینه های صورت گرفته در آن، حرف و حدیث های فراوانی وجود دارد. آن زمان بابت آن که آبروی کشور در میان بود، بسیاری از رسانه ها در پرداختن به خرج های بی حساب و کتاب سکوت کردند. اما گویا این سکوت متخلفین را گستاخ تر کرد!

بر اساس شنیده های خبرنگار ما علاوه بر صورتحساب 30 میلیاردی یک پیمانکار معروف به نام آقای "ق"، داستان مزایده مگانهای خریداری شده برای این مراسم هم شنیدنی است. از حدود 150 دستگاه مگان، گویا 100 دستگاه به نیروی انتظامی فروخته شده که البته جای دوری نرفته است. اما تعدادی از این خودروها در مزایده ای سوال برانگیز، به مبلغ 15 میلیون تومان به نورچشمی ها فروخته شده است!

سال گذشته معاون بازرگانی پارس خودرو گفته بود: تعداد 646 دستگاه از خودروهای مگان، ماکسیما و تیانا مورد استفاده در اجلاس سران جنبش عدم تعهد در مزایده عرضه شد که 499 دستگاه از آن ها پیشنهاد قیمتی بالاتر از نرخ پایه کارشناسی داشته و فروخته شدند. وی وعده داده بود حدود 150 دستگاه از خودروهای باقی مانده شامل 90 دستگاه مگان، 34 دستگاه تیانا و 30 دستگاه ماکسیما نیز در مرحله بعدی مزایده عرضه خواهند شد.

پیشنهاد می شود نهادهای نظارتی در این خصوص بررسی لازم را انجام دهند تا مشخص شود این خودروها که البته آن زمان دست کم 35 میلیون تومان قیمت داشتند، چرا با این قیمت نازل و به چه کسانی فروخته شده است.

۱۳۹۲/۵/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...