نسخه چاپی

با عنوان «در زلال جاري فرهنگ»؛

دیدگاه‌های احمدی‌نژاد در حوزه فرهنگ منتشر شد

مجموعه دیدگاه‌های محمود احمدی‌نژاد در زمینه فرهنگ با عنوان «در زلال جاری فرهنگ» از سوی مركز پژوهش و اسناد معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور منتشر شد.

به گزارش نما به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني رياست جمهوري، مجموعه ديدگاه‌هاي محمود احمدي‌نژاد در زمينه فرهنگ با عنوان «در زلال جاري فرهنگ» از سوي مرکز پژوهش و اسناد معاونت ارتباطات و اطلاع‌رساني دفتر رئيس‌جمهور منتشر شد.

اين کتاب حاوي گزيده آراء و انديشه‌هاي رئيس‌جمهور در حوزه‌هاي فرهنگ و هنر که در همايش‌ها و محافل گوناگون بيان گرديده، منتشر شده و مي‌توان گفت رويکرد و اهتمام دولت خدمتگزار را به اين مقولات به خوبي تبيين و تشريح مي‌سازد.

در مقدمه اين کتاب آمده است: محمود احمدي‌نژاد بر اين باور است که امروز نبرد ما با فاسدان عالم نه در عرصه‌هاي نظامي، که در ميدان فرهنگ و هنر است، در اين جبهه از قابليت‌ها و توانمندي‌هاي بي‌نظيري برخوداريم و بايد آنها را فعال کنيم.

همچنين رئيس‌جمهور معتقد است پايه هنر عشق و نتيجه آن آزادي است. هنري ماندگار است که از عشق به ارزش‌هاي متعالي، حقيقت انسان، عدالت، آزادي و کرامت برخيزد و نتيجه‌اش آزادي انسان باشد.

۱۳۹۲/۵/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...