نسخه چاپی

آخرین وضعیت كروبی از زبان پسرش

محمد حسین كروبی فرزند حجت‌الاسلام مهدی كروبی خبر داد كه پدرش در هفته گذشته سه بار به بیمارستان منتقل شده است و در نهایت پس از عمل آنژیوگرافی و دو روز بستری شدن از بیمارستان مرخص شده است.

به گزارش نما به نقل از انتخاب، فرزند کروبی در صفحه شخصی‌اش نوشته است: مامورین امنیتی به من اطلاع دادند که به خاطر عمل پدرم اجازه دارم همراه خانواده‌ام به دیدار ایشان در بیمارستان بروم. مدتی بود که کتف و دست پدر درد می‌کرد و به لحاظ جسمی، حالشان خوب نبود. به همین دلیل هفته پیش ایشان را سه بار به بیمارستان و نیز اورولوژی برای انجام ام آر آی برده و مشخص می‌شود که پدرم علاوه بر گرفتگی رگ قلب و نیاز به انجام آنژیوگرافی، از غلظت و چربی بالای خون نیز رنج می‌برد. علاوه بر این به خاطر شرایط این دو سال، پزشکان تشخیص دادند که ایشان به آرتروز گردن هم مبتلا شده‌اند.

وی اضافه می‌کند: بعد از این تشخیص پزشکان، مامورین امنیتی، پرونده پزشکی پدر را در اختیار مادرم قرار می‌دهند و اعلام می‌کنند آمادگی داریم تا آقای کروبی را به هر بیمارستان و پزشکی که خانواده تشخیص می‌دهند، انتقال دهیم.

فرزند حجت‌الاسلام کروبی می‌افزاید: به همین دلیل، دوشنبه پدرم به بیمارستان قلب تهران منتقل و تحت عمل آنژیوگرافی قرار گرفته و چهارشنبه مرخص شدند. ایشان را به ساختمانی که در این مدت محل حصرشان بوده، انتقال دادند. خوشبختانه با تلاش تیم پزشکی بیمارستان قلب، همه درمان هایی که لازم بوده به خوبی انجام شد. پدر، هم در تمام دوران درمان و هم در حال حاضر روحیه خوبی داشتند و دارند.

۱۳۹۲/۵/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...