نسخه چاپی

افزایش مجدد دمای پایتخت

عکس خبري -  افزايش مجدد دماي پايتخت

مدیركل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی كشور از افزایش مجدد دما در پایتخت خبر داد.

به گزارش نما، مهندس عبدالرضا امیدوارشهری روز جمعه «محیط زیست» در گفتگو با ایسنا، با اشاره به نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، گفت: بر این اساس تا اواسط هفته جاری در برخی نقاط جنوب شرق و شرق کشور و ارتفاعات زاگرس جنوبی در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رشد ابر، وزش باد و رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تا روز یکشنبه در سواحل شمالی، برخی نقاط شمال غرب و شمال شرق بارش‌های پراکنده همراه با وزش باد رخ می‌دهد، تصریح کرد: تا روز دوشنبه پدیده غالب در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد نسبتا شدید همراه با گرد و خاک بوده و در این مدت به سبب افزایش سرعت وزش باد بر روی عراق پدیده گرد و خاک رقیق در برخی نقاط جنوب غرب و غرب کشور رخ می‌دهد و خلیج‌فارس، دریای عمان و دریای خزر نیز تا روز شنبه مواج پیش‌بینی شده است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور به وضع هوای تهران در روز شنبه اشاره کرد و به ایسنا گفت: بر این اساس آسمان تهران کمی ابری در بعدازظهر با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی شده است که حداقل و حداکثر دما در روز شنبه با دو درجه افزایش به 25 و 38 درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد. همچنین در روز یکشنبه نیز آسمان پایتخت صاف گاهی با وزش باد خواهد بود که حداقل و حداکثر دما به 25 و 39 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.

امیدوار شهری تاکید کرد: استان اردبیل و چهارمحال و بختیاری با حداقل دمای 13 درجه سانتیگراد بالای صفر خنک‌ترین و خوزستان با حداکثر دمای 45 درجه سانتیگراد بالای صفر گرم‌ترین استان‌های کشور در روز شنبه خواهند بود.

۱۳۹۲/۵/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...