نسخه چاپی

دزدیدن پیكر شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س)

عکس خبري -دزديدن پيکر شهداي مدافع حرم حضرت زينب (س)

اگر یك اسیر وهابی آزاد نشود و یا ۱۰ میلیون لیره به آنها نرسد، بعد از ۲۴ ساعت پیكر این دو شهید را جلوی سگ ها خواهند انداخت تا آنها را بخورند.

به گزارش نما به نقل از شيعه آنلاين، اخبار رسيده از دمشق پايتخت سوريه حاکي از آن است که پيکر برخي از شهداي مدافع حضرت عقيله بني هاشم، حضرت زينب کبري سلام الله عليها توسط وهابيون تروريست ربوده شده است.

در همين حال گفته مي شود در درگيري هاي دو روز پيش مدافعان حضرت حضرت زينب با تروريست هاي تکفيري، "عمران کربلايي" از مدافعان و خادم حرم به همراه ۱۰ همرزم ديگرش به شهادت رسيدند.

خبرهاي دريافتي ما حاکي از آن است که شدت درگيري ها به قدري زياد بوده که مدافعان موفق نشدند پيکر اين شهدا را به عقب بکشند و در نهايت وهابيون پيکر آنان را دزديده و به محل نامعلومي منتقل کردند.
ناگفته نماند فرداي آن روز پيکر ۹ تن از آنان در نقطه ديگر از سوريه پيدا شد اما پيکر شهيد "عمران کربلايي" و يکي ديگر از شهدا تا به اين لحظه پيدا نشده است.

گفته مي شود وهابيون پيغام فرستاده اند که براي تحويل دادن پيکر اين دو شهيد يا بايد يک اسير وهابي آزاد شود و يا ۱۰ ميليون ليره سوري تا ۲۴ ساعت ديگر تحويل آنها داده شود.

اين وهابيون جنايتکار در پيغام خود اعلام کردند: اگر يک اسير وهابي آزاد نشود و يا ۱۰ ميليون ليره به آنها نرسد، بعد از ۲۴ ساعت پيکر اين دو شهيد را جلوي سگ ها خواهند انداخت تا آنها را بخورند.

نکته قابل توجه اين است که تروريست ها تکفيري براي رساندن پيغام خود به گوش ديگر مدافعان حرم حضرت زينب سلام الله عليها، از تلفن همراه شهيد "عمران کربلايي" استفاده کردند.

۱۳۹۲/۵/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...