نسخه چاپی

سنگ تمام هامبورگ برای مهدوی‌كیا

باشگاه هامبورگ آلمان تمایل خود را برای حضور در ایران و دعوت از پرسپولیس برای حضور در یك تورنمنت در آلمان اعلام كرد.

به گزارش نما، حسین قدوسی در گفت و گو با تسنیم، در مورد برگزاری دیدار دوستانه پرسپولیس و هامبورگ به مناسبت خداحافظی مهدوی‌کیا اظهار داشت: پس از خداحافظی مهدوی‌کیا، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که تمام تلاش خود را برای برگزاری بازی دوستانه بین تیم‌های پرسپولیس و هامبورگ انجام خواهد داد. آن زمان خیلی‌ها فکر نمی‌کردند که تا این حد این پیگیری‌‌ها انجام شود اما رویانیان دستور داد این اتفاق رخ دهد.

وی افزود: صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان هم اعلام حمایت کرده بود و قرار شد در بخشی از هزینه‌ها مشارکت کنند. در این زمینه جلسه‌هایی برگزار و توافقاتی انجام شد. همچنین منتقمی قائم مقام باشگاه و حسینی مسئول روابط بین الملل و نمایندگان صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان چندی پیش سفری به هامبورگ داشتند و در مورد بازی‌های دوستانه و سایر توافقات صحبت کردند.

قدوسی از دریافت نامه ‌ای از باشگاه هامبورگ خبر داد و گفت: در ژانویه 2014 هامبورگ به ایران خواهد آمد و دیداری تدارکاتی برای خداحافظی مهدوی‌کیا میان 2 تیم صورت خواهد گرفت. این باشگاه همچنین ابراز تمایل کرده با توجه به اینکه پرسپولیس تیم پرطرفداری است در تورنمنت هامبورگ که در تابستان سال آینده برگزار می‌شود از پرسپولیس نیز برای حضور در این تورنمنت دعوت کند.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در مورد سفر رابط میان باشگاه پرسپولیس و میلان اظهار داشت: رابطان باشگاه پرسپولیس و میلان در پی مذاکرات پیشین، شب گذشته وارد ایران شدند. فردا یا پس فردا با رویانیان جلسه‌ای خواهند داشت تا در مورد آکادمی صحبت کنند. همچنین مذاکراتی برای برگزاری دیداری میان ستارگان میلان و ستارگان تاریخ پرسپولیس انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: تیم ستارگان میلان بازی های مختلفی را انجام می‌دهد و این تیم چندی پیش سفری به آسیا داشت.

۱۳۹۲/۵/۱۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...