نسخه چاپی

دولت یازدهم استخدام‌های دولت دهم را بررسی می كند

مشاور رییس‌جمهور با بیان اینكه رفتارهای دولت دهم در روزهای آخر نشان از همیاری با دولت یازدهم نداشت، تاكید كرد: فروش یا واگذاری دارایی‌های دولت، استخدام و عقد قراردادهای جدید مواردی نیست كه با سرعت و عجله انجام شود.

به گزارش نما، اکبر ترکان در گفت و گو با خانه ملت در خصوص استخدام های مشکوک و خارج از قانون در روزهای پایانی دولت دهم گفت: استخدام هایی که قبل از ۲۴ خرداد ۹۲ صورت گرفته، طبق روال عادل کار دولت بوده و مجلس درباره آنها نظر داده است.

مشاور رییس جمهور در ادامه این مطلب افزود: اگر استخدام‌های عجولانه‌ای در فاصله ۲۴ خرداد تا امروز (یعنی ایام انتقالی دولت) انجام شده باشد، باید بررسی دقیق شود.
ترکان تاکید کرد: استخدام"بی بلیط" ها تعبیری بود که آقای روحانی به کار برد و نسبت به آن ابراز نگرانی کرد و جای نگرانی است که این استخدام ها از روی بررسی و انصاف نبوده باشد.
وی با تاکید بر این که قضاوت نهایی باید بعد از بررسی های لازم انجام شود، گفت: گزارش‌هایی رسیده که در آزمون‌های برگزار شده، اشخاصی با نمره‌های بالا گرفتند سواد و شایستگی‌های مناسب داشتند اما از استخدام محروم ماندند و در مقابل کسانی با امتیاز ضعیف اما ارتباط قوی استخدام شدند. ترکان افزود: تنها بحث استخدام‌ها نیست و به نظر می رسد در روزهای اخیر قراردادها و واگذاری ها نیز خارج از قاعده و قانونی در حال انجام است.

مشاور رییس جمهور منتخب با انتقاد از رفتارها و مصوبات دولت دهم در روزهای پایانی، تصریح کرد: فروش یا واگذاری دارایی‌های دولت، استخدام و عقد قراردادهای جدید مواردی نیست که با سرعت و عجله انجام شود و متاسفانه از این دست از رفتارهای دولت دهم در روزهای آخر نشان از همیاری با دولت یازدهم نداشت.

۱۳۹۲/۵/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...