نسخه چاپی

برای خانه 50 متری در تهران چقدر باید كرایه پرداخت كرد؟

برای اجاره مسكن 50 متری در تجریش باید 100 میلیون تومان به صورت رهن كامل و اجاره یك مسكن 50 متری در قلهك 65 میلیون تومان به صورت رهن كامل پرداخت كرد.

به گزارش نما به نقل از نامه، هم اکنون در شرایطی که در اوج فصل نقل و انتقال مسکن قرار داریم به واسطه افزایش قیمت ها شاهد رکود در بازار خرید و فروش مسکن هستیم و تقاضا برای اجاره مسکن افزایش یافته است.

اما با نگاهی به فایل های اجاره مسکن بنگاه های معاملات مسکن متوجه خواهیم شد که نرخ اجاره بها نیز افزایش قابل توجهی داشته و مردم برای اجاره مسکن و یا تمدید قرارداد خود با مشکل رو به رو شده اند و بر همین اساس تمایل مردم به اجاره خانه هایی با متراز کمتر افزایش یافته است.

تازه ترین گزارش مرکز آمار ایران گویای آن است که متوسط مبلغ اجاره ماهانه به‌علاوه سه درصد ودیعه پرداختی بابت اجاره یک مترمربع زیر بنای مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملا ملکی در شهر تهران 163میلیون و 777 هزارریال بوده که نسبت به فصل قبل(پاییز91)، 3 درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل(زمستان90)، 28.4 درصد افزایش داشته است.

هم اکنون برای اجاره یک مسکن 50 متری در منطقه شوش باید 4 میلیون تومان به صورت رهن و ماهیانه نیز 400 هزار تومان اجاره پرداخت کرد.همچنین برای اجاره مسکن 50 متری در تجریش باید 100 میلیون تومان به صورت رهن کامل و اجاره یک مسکن 50 متری در قلهک 65 میلیون تومان به صورت رهن کامل پرداخت کرد.

۱۳۹۲/۵/۱۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...