نسخه چاپی

آخرین فرمان فوتبالی احمدی‌نژاد

بهروز منتقمی می‌گوید برگزاری دیدار آبرومندانه برای مهدی مهدوی‌كیا خواست محمود احمدی‌نژاد بوده است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، قائم مقام باشگاه پرسپولیس درباره روند مذاکرات با باشگاه هامبورگ اظهار کرد: بعد از صحبت‌هایی که دو باشگاه با هم داشتند، هامبورگ اعلام کرد که آمادگی برگزاری دیدار دوستانه با پرسپولیس را دارد و متعاقبا ما را برای حضور در تورنمنت پیش از فصل آینده خود دعوت کردند، اما آن‌ها در نامه خود گفته‌اند که تفاهم‌نامه باید منعقد شود و در آن موضوع اسکان تیم، ایاب و ذهاب و قراردادهای مربوط به مسابقه کاملا مشخص شود.

وی ادامه داد: در صورت آمدن هامبورگ در ایران فدراسیون فوتبال هم می‌تواند از حضور این تیم بهره ببرد. رییس جمهور به باشگاه دستور داده بود که یک مراسم خداحافظی در شأن مهدوی‌کیا برگزار شود و باشگاه پرسپولیس هم اقدام کرد و به مقصود خود رسید.

منتقمی با اشاره به اینکه حضور هامبورگ در ایران اتفاق خوبی برای فوتبال ماست، گفت: علاوه بر هامبورگ، باشگاه پرسپولیس مکاتباتی با دیگر باشگاه‌های بزرگ دنیا داشته است. ماه گذشته باشگاه بایرلورکوزن آلمان با ارسال ایمیلی از پرسپولیس درخواست کرد با این تیم دیداری تدارکاتی داشته باشد و از ما خواستند که درباره تاریخ این بازی نظر خود را اعلام کنیم. پرطرفدار بودن پرسپولیس برای باشگاه‌هایی که با ما مذاکره می‌کند عامل مهمی است تا به همکاری با باشگاه علاقه‌مند شوند. در واقع ما ظرفیت خوبی داریم که باید نهایت استفاده را از آن ببریم.

وی گفت: در برزیل هم چند تیم دیگر که از طریق آقای تفرشی با آ‌ن‌ها مذاکره کرده‌ایم، آماده‌اند که با آن‌ها بازی تدارکاتی برگزار کنیم. نماینده باشگاه میلان هم برای اجرایی شدن توافقاتی که از قبل انجام شده بود به ایران آمده است. ارتباط دو باشگاه هم چنان حفظ شده و قرار است ظرف یکی، دو روز آینده جلسات همکاری برگزار شود.

منتقمی در پایام گفت: برای بحث اسپانسرینگ در زمان حضور هامبورگ در ایران 2 – 3 پیشنهاد دادیم که به زودی یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و با شرکت مربوط قرارداد می‌بندیم.

۱۳۹۲/۵/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...