نسخه چاپی

احمدی‌نژاد در آخرین روز و ساعات كاری خود چه كرد؟

محمود احمدی‌نژاد در آخرین روز كاری خود با سفر به شهر پرند و پردیس در جریان پروژه‌های عمرانی این منطقه قرار گرفت.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران محمود احمدي‌نژاد رئيس‌ دولتهاي نهم و دهم در آخرين روز کاري خود در قامت رياست‌جمهوري اسلامي ايران روز نسبتا پر کاري را سپري کرد.

وي در آغازين ساعات امروز (دوشنبه 12 مردادماه) از کارگاه عملياتي پروژه احداث متروي تهران به شهر جديد پرند در محل ايستگاه شهر آفتاب اين خط، بازديد کرد.



متروي تهران – فرودگاه بين‌المللي امام خميني(ره) – شهر جديد پرند، با همکاري وزارت راه و شهرسازي و شرکت متروي تهران در حد فاصل ايستگاه شاهد در جوار بهشت زهرا(س)، خط يک متروي تهران را به خط در حال احداث شهر جديد پرند متصل مي‌کند.

طول اين مسير که به منظور تأمين دسترسي و اتصال شبکه متروي تهران به نمايشگاه بين‌المللي شهر آفتاب، شهر واوان، فرودگاه امام خميني(ره) و شهر جديد پرند احداث مي‌شود، 50.3 کيلومتر مي‌باشد. عمليات احداث اين خط از سال 89 آغاز شده و از ابتداي سال 91 اجرا و تکميل عمليات زيرسازي، روسازي، ساخت تقاطع‌ها و ايستگاه‌هاي پنج‌گانه آن به قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبياء واگذار شده است.




اين خط که فاصله شهر جديد پرند تا نقطه اتصال شبکه متروي تهران را به طول 50.3 کيلومتر در مدت زمان 38 دقيقه طي خواهد کرد، حدود 62.5 درصد پيشرفت فيزيکي دارد.

احمدي‌نژاد پس از اين بازديد به شهر پرديس در استان تهران براي بازديد از پروژه هاي مسکن مهر شهر جديد پرديس در فازهاي 11 و 8 رفت.



رئيس‌جمهور ضمن بازديد از واحدهاي اين مجتمع ها در گفتگو با مهندسان اين طرح، در جريان پيشرفت روند ساخت و ساز اين واحدهاي مسکوني قرار گرفت.

همچنين در جريان اين بازديد راه ورودي فاز 9 و 11 مسكن مهر شهر جديد پرديس نيز با حضور رئيس‌جمهور افتتاح شد.

در اين بازديد نيكزاد وزير راه و شهرسازي، نامجو وزير نيرو و الهام معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس‌جمهور، احمدي‌نژاد را همراهي كردند.




رئيس‌جمهور در نامه اي تغييرات پديد آمده در اموال خود، در مدت هشت سال رياست جمهوري را به رياست قوه قضاييه اعلام کرد.

احمدي‌نژاد همچنين در آخرين روز کاري خود طي ارسال نامه‌اي به رئيس قوه قضاييه اموال و دارايي‌هاي خود را پس از 8 سال رياست جمهوري خود اعلام کرد.

متن اين نامه به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم

حضرت آيت الله صادق لاريجاني

رييس محترم قوه قضاييه

سلام عليکم

در اجراي اصل يکصد و چهل و دوم قانون اساسي و پيرو اعلام اموال اينجانب در سال 1384 به اطلاع مي رساند که در اين مدت تغييري که در اموال اينجانب پديد آمده است بازسازي و نوسازي منزل مسکوني قديمي نارمک است که با کمک همسر و فرزندان و با استقراض از بانک و همچنين صندوق نهاد و برخي بستگان چهار واحد حدود يکصد متر مربعي احداث گرديده که با فرزندان در آن سکونت داريم.

مساحت زمين 175 متر مربع و زيربناي فرسوده قبلي حدود 130 متر مربع بوده است.

۱۳۹۲/۵/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...