نسخه چاپی

رويانيان:

درآمد میلیاردی برنامه 90 كجا می رود؟

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: متاسفانه در برنامه ۹۰ فدراسیون فوتبال، باشگاه‌ها و داوران فحش می‌خورند اما برنامه آقای فردوسی‌پور، تا ۵ میلیارد درآمد دارد.

به گزارش نما، محمد رویانیان در گفت‌وگو با فارس، در خصوص برنامه 90 اظهار داشت: من هر وقت که لازم بوده از هر برنامه تعریف و تمجید خود را انجام دادم اما با توجه به بررسی‌هایی که داشتم درآمد برنامه آقای فردوسی پور در سال حدود 40 یا 50 میلیارد است، به نظر شما این پول سرسام آور چه می‌شود و این پول کجا می‌رود؟

وی افزود: اگر بحث فوتبال است فدارسیون، باشگاه‌ها و داوران هر هفته به خاطر این برنامه و تنش‌هایش فحش می‌خورند و به رئیس فدارسیون نیش می‌زنند اما ماهانه سه تا 5 میلیارد بابت مسائل مختلف درآمد دارد که اگر بخواهید آن را سالانه حساب کنید خودتان ببینید چقدر می‌شود، مگر این پول برای فوتبال نیست پس کجا می‌رود. تازه ما هزینه آگهی‌ها را حساب نکردیم.

رویانیان یاد آور شد: خیلی دوست داریم فردوسی پور که به دنبال شفاف کردن فوتبال است، خودش هم درباره این موضوع شفاف توضیح دهد که بدانیم خالص چه سودی این برنامه از فوتبال دارد و در عوض چه کمکی هم می‌کند؟ البته من قصد بی احترامی به صدا و سیما و رسانه‌های زحمتکش را ندارم، اما این سوال من است که دوست دارم جوابش را پیدا کنم. همین مسائل کاری کرده که برخی‌ها به من فشار بیاورند که این برنامه را تحریم کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس تصریح کرد: از موقعی که باشگاه را تحویل گرفتم یک ریال حق پخش تلویزیونی ندیده ام. این در شرایطی است که پرسپولیس و استقلال سهم زیادی در برنامه هایی مثل 90 دارند. البته همین پولی هم که از صدا و سیما می رسد از لطف مهندس ضرغامی است. ما با هیچ کسی مشکل نداریم اما می گوییم برخی در آمدها اگر در فوتبال هزینه شود خیلی از مشکلات حل می شود. اگراین پول‌ها و حق پخش تلویویزنی به فوتبال وارد شود مطمئن باشید خیلی از مشکلات باشگاه‌های مردمی مثل ما حل خواهد شد.

۱۳۹۲/۵/۱۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...