نسخه چاپی

حریفان تیم ملی بسكتبال ایران در دور بعد

تیم ملی بسكتبال ایران به عنوان صدرنشین گروه F دیدارهایش را در مرحله دوم مسابقات قهرمانی مردان آسیا و برای صعود به مرحله یك چهارم نهایی این رقابت‎ها آغاز می‌كند.

به گزارش نما به نقل از مهر، طبق برنامه مربوط به بیست و هفتمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی مردان آسیا، در پایان مرحله مقدماتی سه تیم برتر هر گروه راهی مرحله دوم خواهند شد تا دیدارهای خود را در قالب دو گروه E و F و برای مشخص شدن تیم‌های راهیافته به مرحله یک چهارم نهایی دنبال کنند.

بر این اساس تیم ملی بسکتبال کشورمان که امروز با پیروزی برابر چین و صدرنشینی بدون باخت گروه C به کار خود در مرحله مقدماتی پایان داد، در مرحله دوم مسابقات به عنوان صدرنشین گروه F به مصاف حریفان خود می‌رود.

کره جنوبی و چین (تیم‌های دوم و سوم گروه C)، قزاقستان، بحرین و هند (تیم‌های اول تا سوم گروه D) دیگر تیم‌های حاضر در گروه F خواهند بود. البته نتایج دیدارهای مرحله مقدماتی در این مرحله لحاظ می‌شود. بر این اساس نتیجه دو دیدار تیم ملی بسکتبال ایران برابر کره جنوبی و چین که با پیروزی همراه بود در مرحله دوم مسابقات برای تیم ملی کشورمان در نظر گرفته خواهد شد.

بدین ترتیب و با لحاظ شدن این دو پیروزی، تیم ملی ایران صدرنشین گروه F است و باید سه دیدار خود در مرحله دوم مسابقات را برابر قزاقستان، بحرین و هند برگزار کند. مرحله دوم مسابقات بسکتبال قهرمانی مردان آسیا از روز دوشنبه آغاز می‌شود اما هنوز برنامه این مرحله از مسابقات اعلام نشده است.

به گزارش مهر، قطر، ژاپن، هنگ کنگ، چین تایپه و فلیپین و یکی از دو تیم اردن یا عربستان صعودی در مرحله دوم مسابقات قهرمانی مردان آسیا و در گروه E دیدارهای خود را دنبال می‌کنند.

۱۳۹۲/۵/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...