نسخه چاپی

رئال مادرید راهی فینال شد/ یاران پیشین بكام یوونتوس را غافلگیر كردند

كهكشانی‌ها با غلبه بر اورتون راهی بازی پایانی جام دوستانه قهرمانان بین‌المللی شدند اما قهرمان كالچو در نبرد بازنده‌های دور اول نیز باخت.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، در نخستین بازی از مرحله نیمه نهایی جام قهرمانان بین‌المللی آمریکا، شب گذشته (شنبه) رئال مادرید در استادیوم داجر لس‌آنجلس، با کسب پیروزی ۲ بر یک برابر اورتون انگلیس به بازی فینال راه پیدا کرد. گل‌های تیم تحت هدایت کارلو آنچلوتی را کریستیانو رونالدو در دقیقه ۱۷ و مسعوت اوزیل در دقیقه ۳۱ به ثمر رساندند و تک گل اورتون را نیز یلاویچ در دقیقه ۶۱ بازی به ثمر رساندند.

در دیگر بازی این رقابت‌ها که بین ۲ بازنده دور نخست برگزار شد، لس آنجلس گالکسی، تیم پیشین دیوید بکام موفق شد در خانه یوونتوس ایتالیا را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد. گونزالس در دقیقه ۳۶، لاندن دوناوان در دقیقه ۶۰ و رابی کین در دقیقه ۸۵ گل‌های لس آنجلس گالکسی را به ثمر رساندند و الساندرو ماتری در دقیقه ۳۹ تک گل یوونتوس را زد.

در ادامه این بازی‌ها، در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی امشب میلان ایتالیا به مصاف چلسی انگلیس می‌رود و در دیگر بازی بازنده‌های دور نخست والنسیا و اینتر برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت.

۱۳۹۲/۵/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...