نسخه چاپی

ایجاد مزاحمت برای شهروندان با عنوان مامور اداره دولتی

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی گلستان گفت : فردی كه با سوءاستفاده از عناوینی چون مأمور ادارات دولتی برای شهروندان ایجاد مزاحمت می كرد دستگیر شد

به گزارش نما به نقل از قدس آنلاین ، سرهنگ" حبیب الله رجبلی" رییس پلیس فتا استان گلستان با اعلام این خبر گفت: در پی ارجاع یک فقره مرجوعه قضایی از دادسرای عمومی انقلاب شهرستان گرگان مبنی بر ایجاد مزاحمت با استفاده از عناوینی همچون مأمور ادارات دولتی برای یکی از شهروندان موضوع به صورت ویژه در دستور کار مآموران پلیس فتا قرار گرفت .
وی ضمن اشاره به تجسس های فنی و تخصصی کارآگاهان پلیس فتا وبررسی صورت گرفته، خاطر نشان کرد : متهم با ارسال پیام از طریق شبکه های اجتماعی اقدام به ایجاد مزاحمت می کرد .
سرهنگ رجبلی تصریح کرد : در ادامه تحقیقات تخصصی وفنی پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی گلستان متهم شناسایی و دستگیر شد، وی که منکر هر گونه جرمی شده بود پس از مواجه شدن با دلایل و شواهد به بزه ارتکابی و معرفی کردن خود به عنوان مأمور سازمان های دولتی وعناوینی از این قبیل اعتراف کرد .
رئیس پلیس فتا گلستان اشاره کرد :متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد و از آن طریق طی قرار صادره وثیقه روانه زندان گردید.
وی در پایان از شهروندان خواست: در صورت برخورد با چنین مواردی هر چه سریعتر موضوع را به پلیس فتا گزارش تا شناسایی و برخورد قضایی مجرمان در دستور کار قرار گیرد .

۱۳۹۲/۵/۱۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...