نسخه چاپی

دلیل تحریم دولت روحانی توسط سناتور های آمریكایی

عکس خبري -دليل تحريم دولت روحاني توسط سناتور هاي آمريکايي

76 سناتور آمریكایی در نامه ای از اوباما خواستار تشدید تحریم ها علیه ایران شدند.

به گزارش نما، روزنامه کریستین در خبری به چرایی سخت گیری سناتور های آمریکایی نسبت به دولت روحانی اشاره کرد و نوشت: در نامه ای که 76 سناتور آمریکایی آن را امضا کردند، در آن از اوباما خواستار افزایش تحریم های اقتصادی علیه ایران شده و این در حالیست که دولت اوباما خواستار دادن زمان بیشتری به دولت روحانی بوده است.



ساینس مانیتور در مورد علت این تحریم ها در آستانه دولت آقای روحانی نوشت: در این نامه آمده است که سناتور های آمریکایی خواستار مجازات سختری در زمینه اقتصادی علیه ایران هستند زیرا جمهوری اسلامی از مواضع هسته ای خود عقب ننشسته است و این سناتور ها از دولت اوباما خواسته اند تا این تحریم ها را تا زمانی که ایران عقب نشینی نکرده است ادامه بدهد.



این نامه سناتور های آمریکایی درست چند روز بعد از تصویب تحریم های جدید مجلس نمایندگان علیه ایران منتشر شده است. در نامه سناتور های آمریکایی آمده بود تا زمانی که برنامه هسته ای ایران تا حد چشمگیری کند نشود ما بر این باوریم که باید تحریم ها علیه ایران شدت یابد.



کریستین ساینس مانیتور در ادامه نوشت: دولت اوباما نیز نگران است تا تصویب این تحریم های جدید توسط کنگره آمریکا به رابطه آمریکا با ایران با روی کار آمدن دولت معتدل آقای روحانی ضربه بزند و اوباما به دنبال این است که شانسی را به حسن روحانی بدهد تا جدیت او را در مذاکرات ببیند.



اوباما به دنبال دیپلماسی با ایران است و می خواهد به ایران این شانس داده بشود تا صلح آمیز بودن برنامه هسته ای خود را ثابت کند.برخی نیز این موقعیت را آخرین شانس ایران برای برون رفت از این بحران تلقی می کنند.501

۱۳۹۲/۵/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...