نسخه چاپی

رویانیان: فردوسی‌پور محبوب من است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ضمن بیان این مسئله كه به عادل فردوسی‌پور علاقه‌مند است، اعلام كرد كه حقوق این مجری تلویزیونی اگر كمتر از او نباشد بیشتر نیست.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، محمد رویانیان پس از پایان جلسه‌ای که با رؤسای فدراسیون فوتبال داشت، گفت: من نگفتم که فردوسی‌پور به شخصه سالی 50 میلیارد درآمد دارد. منظور من این بود که درآمد کل برنامه 90 برای صداوسیما این مقدار است.

وی ادامه داد: من خودم پاسدار هستم و حقوق بازنشستگی مشخصی می‌گیرم. فردوسی‌پور بنده خدا هم اگر حقوقش کمتر از من نباشد بیشتر نیست. من به این موضوع اطمینان کامل دارم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه قصد دفاع از تیم‌های لیگ برتر را برای دریافت پول حق پخش تلویزیونی داشته، تصریح کرد: من به اینکه سالی 30 میلیارد تومان به کل تیم‌های لیگ برتری بابت حق پخش تلویزیونی پرداخت می‌شود معترضم و برنامه 90 را هم مثال زدم تا مردم بدانند درآمد صداوسیما چقدر است.

رویانیان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا با فردوسی‌پور آشتی کرده و مقابل این مجری پرچم سفید را بالا برده اظهار داشت: از اول هم با فردوسی‌پور دعوا نداشتم و این را هم بگویم که حرفم را عوض نکردم. عادل یکی از محبوب‌ترین‌های من در فوتبال ایران است؛ هر چند ایراداتی به او دارم اما واقعا دوستش دارم. باز هم اعلام می‌کنم دعوایی بین ما وجود نداشته که حالا بخواهیم صلح کنیم.

۱۳۹۲/۵/۱۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...