نسخه چاپی

رحيم نوروزي:

مردم خواه ناخواه «حریم سلطان» و سریال‌های جم‌ تی‌وی را می‌بینند !

رحیم نوروزی درباره‌ راه‌های مقابله با سریال‌های ماهواره، اینگونه بیان كرد...

به گزارش نما، این بازیگر گفت: دیدن سریال‌ها و برنامه‌های ماهواره‌ بستگی به فرهنگ خانواده‌ها دارد. ما نمی‌توانیم مقابل خانواده‌ها را بگیریم که ماهواره نبینند؛ چرا که مردم خواه ناخواه «حریم سلطان» و سریال‌های جم‌ تی‌وی را می‌بینند و ما هم نمی‌توانیم این مساله را کتمان کنیم بلکه باید سعی کنیم کارهای خوب و کیفی‌ تولید کنیم و در کنارش هم تعامل بین‌المللی داشته باشیم.

نوروزی در عین حال پیشنهاد داد: چه اشکالی دارد با سایر کشورها و شبکه‌های ماهواره‌یی کارهای مشترک بسازیم و از این طریق بتوانیم سیاست‌های خودمان را به آنها اعمال کنیم؟

وی گفت: یکی دیگر از راه‌کارها در راستای تولید سریال‌ها و برنامه‌های خوب، این است که چرا بازیگر صادر نمی‌کنیم؟ چرا مثل فوتبالیست‌ها لژیونر صادر نمی‌کنیم تا ارز‌آوری کنند.

در کشور خودمان که به بازیگران پول نمی‌دهند در حالی که توانایی وجود دارد ولی تعامل بین‌المللی وجود ندارد فقط ایستاده‌ایم و گارد گرفته‌ایم و به مردم می‌گوییم ماهواره اَخ است نگاه نکنید.

او همچنین درباره اینکه چه راهکارهایی برای تلویزیون دارد که با سریال‌های ماهواره‌یی رقابت ایجاد شود، اینگونه پاسخ داد: من به عنوان یک بازیگر سیاست‌گذار نیستیم که بخواهیم راهکار نشان دهم ولی پیشنهادهایم را ارائه کردم.

در این راستا یکی از فاکتورها این است که باید در تلویزیون پول ریخته شود و هزینه شود تا کارهایش دیده شود.

نوروزی در ادامه صحبت‌هایش یادآور شد: به یاد دارم که 20 سال پیش هم می‌گفتند ماهواره و اینترنت آمدند و ما هم همان برهه تلاشمان را کردیم که مقابل آنها را بگیریم و حتی در شهرک اکباتان چندی پیش اقداماتی انجام دادند و دیش‌ها را به پایین پرتاب کردند و حتی با هلی‌کوپتر پشت بام خانه‌ها را در منطقه‌ها رصد می‌کردند و اقدام به جمع‌آوری دیش‌ها کردند ولی با تمام این اتفاقات مردم همچنان ماهواره می‌بینند. ما نمی‌توانیم چشم مردم را ببندیم که ماهواره نبینند، بلکه باید سعی کنیم کار کیفی در شبکه‌های خودمان انجام دهیم.

رحیم نوروزی که در سریال شب‌های قدر شبکه دو ایفای نقش آصف را عهده‌دار بود، با اشاره به نقشش توضیح داد: در سریال «بوی باران» نقش برادر شهید یا مفقودالاثری را بازی کردم که نمی‌خواست دروغش بعد از 25 سال افشا شود. این شخصیت به عنوان عضوی از خانواده شهدا به یکسری از امتیازات و منافع رسیده بود و نمی‌خواست این دروغ افشاء شود و منافعش را از دست بدهد.

۱۳۹۲/۵/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...