نسخه چاپی

نقطه قوت كابینه از نگاه باهنر

نائب رئیس مجلس با تشكر از دكتر روحانی برای معرفی كابینه وزارتی خود در روز تحلیف، گفت: وزرای پیشنهادی تجربیات فراوانی در امور اجرایی كشور دارند كه نقطه قوتی برای دولت یازدهم است.

به گزارش نما، محمد رضا باهنر در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به معرفی اعضای کابینه دولت یازدهم از سوی رئیس جمهورمنتخب، گفت: از اینکه دکتر روحانی در اولین فرصت وپیش از موعد قانونی کابینه دولت یازدهم را به مجلس معرفی کرد تشکر کنیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معرفی اعضای کابینه پیش از فرصت دوهفته‌ای دولت، را باید به فال نیک گرفت، گفت: امیدواریم قانونمندی و تسریع در اجرای قانون خط مشی دولت یازدهم باشد.
وی ادامه داد: لیست وزرای پیشنهادی دکتر روحانی در کمیسیون های تخصصی مجلس در حال بررسی است و امیدواریم در دیدارهایی که نمایندگان مجلس در حوزه‌های تخصصی با وزرای پیشنهادی دارند به یک جمع بندی نهایی برسند.
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، افزود: کمیسیون‌های تخصصی مجلس با بحث های جدی که با وزرای پیشنهادی دولت یازدهم دارند، توانمندی‌ آنها را در جهت تحقق بخشیدن به شعارهای انتخاباتی دکتر روحانی بررسی می کنند.
وی با اعلام اینکه اکثر قریب به اتفاق وزرای پیشنهادی دولت یازدهم رای اعتماد می‌آورند، تصریح کرد: برخی اعتقاد دارند معدل سنی وزرای پیشنهادی کمی بالا است اما من معتقدم افرادی که برای تصدی پست وزارتخانه‌ها به مجلس معرفی شده‌اند تجربیات فراوانی در امور اجرایی کشور دارند که نقطه قوتی برای دولت یازدهم است.
نائب رئیس مجلس با بیان اینکه مشخص نیست چند درصد وزرای پیشنهادی دکتر روحانی از مجلس رای اعتماد دریافت می‌کنند، افزود: بحث در این موارد قدری زود است و باید منتظر نظرات کمیسیون‌های تخصصی بود.

۱۳۹۲/۵/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...