نسخه چاپی

نتیجه شكایت مشایی از مداحان تهرانی

وكیل مدافع سلیمی‌نمین و یكی از مداحان تهرانی گفت: دادگاه تجدیدنظر شكایت مشایی از مداحان تهرانی 30 مرداد برگزار می‌شود.

به گزارش نما، "فرهاد شهبازوار" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران،‌ اظهار داشت: بعد از شکایتی که مشایی علیه سلیمی‌نمین مطرح کرد، شعبه 1059 مجتمع قضایی کارکنان دولت موکل بنده را به اتهام تشویش اذهان عمومی به 91 روز حبس محکوم کرد.

وی ادامه داد: طبق قانون اساسی، افراد در بیان دیدگاه و نظرات خود آزاد هستند و با توجه به اینکه اقدامات موکل بنده، در راستای فعالیت‌های تاریخی و علمی بوده است، احراز سوءنیت وی تقریبا غیرممکن است زیرا سلیمی‌نمین یک بحث تاریخی و علمی را به چالش کشیده بود و اصلا قصد و نیت مجرمانه نداشته است.

وکیل "عباس سلیمی‌نمین" گفت: بر اساس حکم دادگاه، مجازات حبس موکل بنده منتفی شده و مجازات 91 روز حبس وی به مجازاتی غیر از حبس که احتمالا جزای نقدی خواهد بود، تبدیل شده است؛ اما هنوز حکم به طرفین پرونده ابلاغ نشده است.

شهبازوار در رابطه با شکایت مشایی از مداحان تهرانی گفت: بعد از حکم دادگاه بدوی، دادگاه تجدید‌نظر برگزار شد ولی به دلایلی مستشار نیامد و دادگاه به تعویق افتاد و قرار است 30 مردادماه دادگاه تجدیدنظر برگزار می‌شود؛ البته در این دادگاه ما هم به حکم سعید حدادیان اعتراض کردیم و مشایی هم به حکم حاج منصور ارضی اعتراض کرده است.

۱۳۹۲/۵/۱۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...