نسخه چاپی

كسر ۳ امتیاز از تیم های استقلال، ملوان و سایپا

با توجه به این كه تاكنون تنبیهات تماشاگران متخلف، موثر واقع نشده و از میزان فحاشی و اهانت در ورزشگاه كم نیز كاسته نشده است؛ كمیته انضباطی فدراسیون نخستین بار در تاریخ فوتبال كشورمان ، حكم به كسر امتیاز ۳ باشگاه لیگ برتری داد.

به گزارش نما به نقل از شبکه خبر، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را درباره تخلفات تماشاگران سه تیم لیگ برتری صادر کرد.

در بازی سایپا و راه آهن ، تماشاگران تیم سایپا به داور فحاشی کردند که کمیته انضباطی یک امتیاز از تیم سایپا کم کرد.

در بازی ملوان و داماش به علت فحاشی طرفداران ملوان یک امتیاز از تیم ملوان کسر شد ضمن این که تیم داماش به علت رفتار تماشاگرانش محکوم به پرداخت 3 میلیون تومان جریمه شد.

ازافشین ناظمی سرمربی تیم داماش هم به علت عملکرد مثبت وی در آرام سازی بازیکنان سکوهای تیم داماش قدردانی شد و قرار است 3 میلیون تومان پاداش به وی پرداخت می شود.

این رای مربوط به حوادث داخل ورزشگاه است و چنانچه تخلف یا حوادثی بعد از مسابقه رخ داده باشد، کمیته انضابطی اطلاعی ندارد.

در بازی استقلال و سپاهان هم به علت رفتار ناشایست به داور از سوی تماشاگران تیم استقلال یک امتیاز از این تیم کسر شد.

به میرشاد ماجدی به علت مصاحبه علیه داوری 2 میلیون تومان جریمه شد و جواد نکونام ، مهدی رحمتی و امیری قائم مقام باشگاه به علت مصاحبه های تحریک آمیز پس از مسابقه تذکر کتبی داده شد که در صورت تکرار ، تنبیهات شدیدتری برای شان در نظر گرفته می شود.

آندرانیک تیموریان به علت واکنش جوانمردانه نسبت به رفتار زشت تماشاگران استقلال و مصاحبه درباره حمایت از داور، مورد تقدیر قرار گرفته و 3 میلیون تومان پاداش برای این بازیکن در نظر گرفته شد.
ضمن این که رای سه باشگاه فوق درباره کسر امتیاز قابل تجدید نظرخواهی است و در سایر بخش ها ( جریمه های مالی ، تذکر و تشویق ) قطعی و لازم الاجراست.

از این پس کسانی که جریمه می شوند تا زمانی که جرایم خود را پرداخت نکنند، حق بازی ندارند و در حمایت از تیم داوری از هفته سوم رقابت های لیگ برتر به بعد اگر اقدامی از سوی تماشاگران هر تیمی علیه داوران صورت گیرد، تیم ها با مقوله کسر امتیاز مواجه می شوند.

۱۳۹۲/۵/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...