نسخه چاپی

پورمختار در تذكر شفاهي مطرح كرد:

اقدام غیرقانونی وزارت نیرو در دریافت هزینه تیر برق از مردم

رئیس كمیسیون اصل نود از اقدام غیر قانونی وزارت نیرو در دریافت هزینه تیر برق، سیم و جرثقیل از مردم به منظور واگذاری انشعاب برق انتقاد كرد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری خانه ملت، محمدعلی پورمختار در نشست علنی امروز (سه شنبه 15 مرداد) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود گفت: از اعتماد مجدد هیأت رئیسه مجلس و نمایندگان محترم به اینجانب برای انتخاب مسئولیت ریاست کمیسیون اصل نودم قانون اساسی تشکر می کنم و امیدوارم در انجام این وظیفه بتوانم تکالیف قانونی خود را به درستی انجام دهم.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر نیرو تذکر داد: برای واگذاری انشعاب برق، هزینه های اضافی از مردم اخذ می شود؛ یعنی هزینه تیر برق، سیم، جرثقیل و کارگری که برای حفر زمین استفاده می کند، از مردم دریافت می شود که این اقدام کاملاً غیر قانونی است.

وی بیان کرد: با وجود آنکه دیوان عدالت اداری هم در این خصوص رأی داده است، امیدواریم این مورد هر چه زودتر برطرف شود.

رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس خواستار تسریع در انتقال آب از سد تالباز شد و افزود: با توجه به آب گیری این سد لازم است لوله گذاری هر چه سریعتر انجام شود.

وی در بخش دیگری از تذکر خود با اشاره به وجود مشکل کمبود آب در سراسر کشور یادآور شد: وزارت جهاد کشاورزی هیچگونه مدیریتی بر امر کشت ندارد و ندیدیم که برنامه مشخصی در این خصوص اعمال کند که امیدوارم در دولت آینده به این مسأله توجه شود.

پورمختار ضرورت پرداخت وجوه گندم های خریداری شده استان همدان و مساعدت سازمان حج و زیارت برای انتقال بیش از 1500 نفر از زائرین استان همدان به طورمستقیم را از مسئولان مربوطه خواستار شد.

این نماینده مردم در مجلس نهم در پایان از تلاش های خالصانه نیکزاد، وزیر راه و شهرسازی تشکر کرد./

۱۳۹۲/۵/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...