نسخه چاپی

احمدی نژاد بازهم با وزارت نفت به اختلاف رسید؟

عکس خبري -احمدي نژاد بازهم با وزارت نفت به اختلاف رسيد؟

از اواخر سال گذشته شایعه برکناری مدیرعامل شرکت نفت وگاز پارس مطرح بود.برهمین اساس نیز گفته می شده است، وزیر نفت در نظر دارد اوجی معاون فعلی خود در امور گاز را بر صندلی مدیریت شرکت نفت وگاز پارس بنشاند.

به گزارش خبرآنلاین برهمین اساس این احتمال قوت می گیرد که امسال نیز همانند گذشته در روزهای برگزاری نمایشگاه نفت،گاز و پتروشیمی شاهد تغییراتی در سطح معاونت های وزارت نفت باشیم.

البته گفته می شود در حال حاضر رستم قاسمی، وزیر نفت، تصمیم گیری در این خصوص را به مذاکره با اوجی موکول کرده و قرار است طی هفته آینده این مساله تعیین و تکلیف شود.


دراین بین دو احتمال قابل طرح است.اول اینکه با نگاهی خوشبینانه اینگونه تصور کنیم که رستم قاسمی همانند دیگر وزرای نفتی با احمدی نژاد به اختلاف نظر بر نخورده و همه چیز آرام است که در این صورت تغییر مدیریت شرکت نفت و گاز پارس و جایگزینی اوجی به جای وی می تواند یک پیغام داشته باشد و آنهم تغییر قلعه بانی مدیرعامل شرکت ملی نفت در مرحله بعد است.

البته این امر کمتر به واقعیت نزدیک است. چراکه از پیش مشخص بود که قلعه بانی نیروی مورد اعتماد احمدی نژاد است و تنها با دستور وی تغییر خواهد کرد.بنابراین نشاندن اوجی بر مسند شرکت نفت وگاز پارس در شرایطی که مدیریت شرکت ملی نفت در اختیار قلعه بانی است و این دو معاونت به دلیل تداخل های کاری روابط چندان دوستانه ای با هم ندارند، می تواند پیغامی دیگر به همراه داشته باشد. آغاز اختلاف های وزیر نفت و احمدی نژاد می تواند احتمالی باشد که برخی از همراهان آنها آن را تایید می کنند. البته اگرچه این یک احتمال است اما در صورت نشستن اوجی بر مسند شرکت نفت و گاز پارس این احتمال می تواند به واقعیت نزدیک باشد.

۱۳۹۱/۱/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...