نسخه چاپی

مجلس از برنامه‌های سلطانی‌فر قانع نشد

سید مهدی هاشمی می‌گوید مجلس فعلا درباره برنامه‌های سلطانی‌فر به اقنا نرسیده، اما او هنوز زمان دارد كه تلاش كند.

به گزارش نما ، رییس فدراسیون تیراندازی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره معرفی شدن مسعود سلطانی فر به مجلس شورای اسلامی به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان، اظهار کرد: سلطانی فر به فراکسیون ورزش آمد و صحبت کرد. فراکسیون نقش حمایتی و پشتیبانی دارد. کمیسیون‌ها بیشتر جنبه نظارتی دارند. با این که این جلسه در فراکسیون ورزش برگزار شد، اما لازم بود که برنامه‌های ایشان شنیده شود و او درباره سوالات پاسخ دهد.

وی ادامه داد: جلسه فراکسیون فرصتی بود تا سلطانی فر برنامه‌هایش را مطرح کند و سوالات و ابهامات تا حدودی پاسخ داده شد. تخصص اصلی ایشان مسائل سیاسی است، بنابراین باید برای کسب آرا برای نمایندگان برنامه‌ای داشته باشد. او هنوز برنامه هایش را ارائه نکرده و امیدوارم که شرایطی مهیا شود که مجلس شورای اسلامی در مرحله اول رای‌گیری تکلیف ورزش را مشخص کند.

نماینده مردم تهران در خانه ملت تاکید کرد: من می گویم برای این که ایشان بتواند خودش را معرفی کند، لازم است که اطلاع رسانی مناسبی در برنامه‌هایش داشته باشد. موضوع ورزش و جوانان فرابخشی است و محدود به یک وزارتخانه نمی‌شود. دولت باید برای این بخش برنامه داشته باشد و حمایت جدی کند. سلطانی‌فر هم در رابطه با برنامه و اثبات خودش کار کند. برآورد من این است که مجلس شورای اسلامی فعلا به اقنا نرسیده، اما او هنوز زمان دارد که تلاش کند و خودش را به اثبات برساند. البته ممکن است کمی جلوتر برویم تا شرایط بهتر شود. همین حالا هم موضع جدی منفی علیه او وجود ندارد.

عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، در پاسخ به این پرسش که اولویت‌های وزیر جدید ورزش و جوانان چه چیزهایی باید باشد؟ خاطر نشان کرد: مهم‌ترین و اصلی‌ترین موضوع که باید در اولین فرصت به آن پرداخته شود، انتخابات کمیته ملی المپیک است که باید برگزار شود. مسلما برگزار نشدن انتخابات و تاخیری که به وجود آمد لطمه جدی به ورزش وارد کرد. از طرفی وزیر ورزش و جوانان باید به ورزش همگانی، ورزش‌های پایه و پرمدال و عقب ماندگی مالی توجه کند.

۱۳۹۲/۵/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...