نسخه چاپی

همسر مرسی در جمع طرفدارانش + عكس

عکس خبري -همسر مرسي در جمع طرفدارانش + عکس

همسر محمد مرسی رئیس جمهور بركنار شده مصر در جمع هزاران نفر از طرفداران وی تاكید كرد، در برابر هشدارهای دولت مورد حمایت ارتش مصر نسبت به ادامه اعتراضات مردمی مقاومت خواهد كرد.

به گزارش نما ، تسنیم به نقل از روزنامه زمان نوشت: همسر محمد مرسی که برای نخستین بار پس از برکناری وی از قدرت توسط ارتش مصر در جمع طرفدارانش حاضر شده بود، ضمن تاکید بر ادامه مقاومت و مبارزه با تهدیدات دولت قاهره، قول داد که به خواست خدا مرسی بازخواهد گشت.


این نخستین حضور "نجلاء محمود" همسر محمد مرسی رئیس جمهور مصر در جمع طرفداران از زمان برکناری از قدرت در سوم جولای و آغاز اعتراضات داخلی برای بازگشت وی به قدرت به شمار می رود.

مرسی از آن زمان تاکنون در اختیار مقام های نظامی مصر است. همسر مرسی پیش از آغاز سخنانش به آیه ای از قرآن مجید اشاره کرد و گفت، ما پیروز خواهیم شد و معترضان مصری پیروز نهایی خواهند بود.

پیش از این رسانه های خبری مصر از بازداشت همسر مرسی و یکی از فرزندان آنان به همراه رئیس جمهور برکنار شده این کشور در مکانی نامعلوم خبر داده بودند.

همسر مرسی در جمع طرفداران رئیس جمهور برکنار شده مصر اشاره ای به این مساله نکرد که از زمان کوتای نظامی در این کشور تاکنون کجا بوده است.

مرسی همراه با تعداد زیادی از همکارانش در بازداشت به سر می برد. تعداد زیادی از همکاران مرسی طی روزهای اخیر دستگیر و به زندانی در جنوب قاهره منتقل شده اند.
نزدیکان مرسی از سوی دولت جدید مصر به تشدید خشونت در این کشور که منجر به درگیری های مرگبار گشته، متهم شده اند.

۱۳۹۲/۵/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...