نسخه چاپی

وزیر ارشاد پیشنهادی به مجلس می‌رود

«علی جنتی» گزینه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت یازدهم است كه از سوی دكتر روحانی در مجلس معرفی و در ادامه باید از نمایندگان مردم در بهارستان رای اعتماد اخذ كند.

به گزارش نما به نقل از فارس، «علی جنتی» گزینه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت یازدهم است که از سوی دکتر روحانی در مجلس معرفی و در ادامه باید از نمایندگان مردم در بهارستان رای اعتماد اخذ کند.

جنتی برای نخستین بار در جلسه 15 مرداد به تشریح بخشی از برنامه‌های فرهنگی خود پرداخت و به پرسش‌های اعضای کمیسیون فرهنگی پاسخ گفت و در ادامه باید 20 مرداد هم برای دومین بار در پارلمان حاضر و پاسخگوی پرسش‌ها و بیان کننده برنامه‌های خود باشد.

علی جنتی وزیر پیشنهادی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسعود سلطانی‌فر وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان و محمود واعظی وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه هفته جاری کمیسیون فرهنگی حاضر خواهند شد.

اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی سید علی طاهری، لاله افتخاری، بیژن نوباوه وطن، مرتضی آقا تهرانی، مفید کیایی نژاد، علی مطهری، احمد سالک کاشانی، نصرالله پژمان فر، جمشید جعفرپور را تشکیل می‌دهند.

به گزارش فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی از روز دوشنبه هفته آینده 21 مردادماه تا روز پنج‌شنبه 24 مرداد تشکیل جلسه علنی می‌دهند. طبق اعلام هیئت رئیسه مجلس، بررسی برنامه دولت حسن روحانی رئیس‌جمهور و وزرای پیشنهادی و اخذ رأی اعتماد در مورد آنها در دستور کار نشست‌های علنی پارلمان طی هفته‌ آینده قرار دارد.

بر این اساس جنتی در صورت کسب رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی هفته آینده راهی ساختمان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در میدان بهارستان خواهد شد تا در طبقه چهارم و دفتر کار خود فعالیت را آغاز کند.

۱۳۹۲/۵/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...