نسخه چاپی

راز جنایت پیرزن 80 ساله در سینه نوه معتاد

رییس پلیس آگاهی استان مركزی از دستگیری نوه معتاد پیرزنی خبر داد كه برای تامین پول موادمخدر خود، مادربزرگش را به قتل رسانده بود.

به گزارش نما ،سرهنگ رضا احمدی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح خبر قتل پیرزنی 80 ساله، گفت: در پی وصول یک فقره پرونده قتل از کلانتری علوی اراک مبنی بر فوت مشکوک زنی مسن در محدوده خیابان شهدا بلافاصله اکیپی از ماموران اداره مبارزه با جرایم جنایی و اداره تشخیص هویت برای بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه کارآگاهان پس از حضور در محل حادثه جسد پیرزنی 81 ساله (سکینه) که لباس منزل بر تن داشت و آثار آتش‌سوزی در آشپزخانه وی نیز مشهود بود را یافتند، گفت: تحقیقات اولیه کارآگاهان آغاز و جسد به دستور قاضی کشیک برای تعیین علت تامه‌مرگ به پزشکی‌قانونی انتقال داده شد.

رییس پلیس آگاهی استان مرکزی با بیان اینکه بررسی‌های پلیس برای یافتن سرنخی از متهم یا متهمان به قتل ادامه داشت تا این که نظر پزشکی‌قانونی مبنی بر علت فوت مقتوله اعلام شد، گفت: بر اساس اعلام پزشکی‌قانونی، خفه‌کردگی و شکستگی قفسه‌سینه، علت تامه‌فوت مقتول اعلام شد.

احمدی با بیان اینکه کارآگاهان در تحقیقات تکمیلی به نوه پسری مقتوله که «ابوالفضل» نام داشت، مشکوک شدند گفت: در بررسی‌ها مشخص شد این پسر 29 ساله دارای سوابق متعدد کیفری است. ماموران در بازجویی‌ها از بستگان و نزدیکان این فرد توانستند دلایل و مدارک کافی مبنی بر نقش داشتن «ابوالفضل» در قتل مادربزرگش بیابند که بنا بر نظر قاضی پرونده، وی دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

وی با بیان اینکه «ابوالفضل» در ابتدا منکرهر گونه بزه ارتکابی شده بود، گفت: سرانجام این فرد پس از مواجهه با شواهد و دلایل موجود، لب به اعتراف گشود و عنوان کرد که با انگیزه مصرف موادمخدر و سرقت وسایل منزل مادربزرگش، وی را به قتل رسانده است.

به گفته رییس پلیس‌آگاهی استان‌مرکزی، متهم به همراه پرونده متشکله در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

۱۳۹۲/۵/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...