نسخه چاپی

" اكثر وزرای پیشنهادی برنامه ندارند "

یك نماینده اصولگرای مجلس معتقد است كه اكثر وزرای پیشنهادی برنامه ندارند؛ یعنی برنامه آن‌ها به شكل كلی است و مسائل و موارد تئوری را مطرح كرده‌اند كه زیاد برای نماینده‌ها قانع‌كننده نیست.

به گزارش نما، علی‌محمد بزرگواری درباره روند بررسی صلاحیت وزرای مختلف در مجلس شورای اسلامی به ایسنا گفت: وزاری پیشنهادی، رزومه و سوابق کاری خود را ارایه کرده‌اند اما مسائل دیگری هست که باید به آن‌ها توجه شود، مثلا مواضع سیاسی برخی وزرا.

او تصریح کرد: برخی وزار هنوز مواضع سیاسی خود را برای نماینده‌ها شفاف‌سازی نکرده‌اند، به هر حال این مجلس اصولگراست و وزیری باید روی کار بیاید که نماینده‌ها به او رای بدهند.

نماینده مردم کهکیلویه خاطرنشان کرد: در برخی موارد هم بحث بر سر مدرک تحصیلی وزراست؛ این برداشت هم می‌شود که ممکن است در صورتی که رای بیاورند و وزیر شوند، با مجلس تعامل نداشته باشند که شاید این مساله تنش‌هایی به وجود بیاورد.

بزگواری با بیان این که قرار است روز یکشنبه جلساتی با حضور وزرای پیشنهادی در مجلس برقرار شود گفت: ما باید تا روز دوشنبه به جمع‌بندی برسیم به همین دلیل هم روز یکشنبه جلساتی با وزرا خواهیم داشت تا تصمیم‌گیری کنیم و بتوانیم رای بدهیم.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی درباره وضعیت وزرای پیشنهادی نیرو و جهاد کشاورزی هم گفت: جو عمومی در برخی فراکسیون‌ها و کمیسیون کشاورزی برای رای به وزیر پیشنهادی نیرو مثبت است و برای رای مثبت دادن به این وزیر به توافق رسیده‌ایم، اما هنوز در مورد وزیر جهاد کشاورزی به توافق نرسیده‌ایم.

۱۳۹۲/۵/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...