نسخه چاپی

در گفتگو با سخنگوي كميسيون امنيت ملي مجلس:

سئوال درباره ارتباط با بایدن و سوروس از وزیر پیشنهادی وزارت خارجه/ با توجه به نظر نهادهای امنیتی تصمیم خواهیم گرفت

عکس خبري -سئوال درباره ارتباط با بايدن و سوروس از وزير پيشنهادي وزارت خارجه/ با توجه به نظر نهادهاي امنيتي تصميم خواهيم گرفت

در جلسه بررسی برنامه های دكتر ظریف وزیر پیشنهادی وزارت امور خارجه اعضای كمیسیون بسیاری از سئوالات و ابهاماتی كه وجود داشت را از ایشان جویا شدند.

به گزارش نما ،سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره حضور وزرای پیشنهادی دولت در این کمیسیون اظهار داشت : بر اساس تخصص کمیسیون که مربوط به 4 وزارتخانه امورخارجه، دفاع ، اطلاعات و کشور می شود و اعضا در جلسات مختلف به بررسی برنامه های وزرای پیشنهادی پرداختند.
در یکی از این جلسات و در بررسی برنامه های دکتر ظریف وزیر پیشنهادی وزارت امور خارجه اعضای کمیسیون بسیاری از سئوالات و ابهاماتی که وجود داشت را از ایشان جویا شدند.
وی افزود: وزیر پیشنهادی امور خارجه در جلسه این کمیسیون گفت که هرگز گرین کارت نداشته و ندارد در حالی که ۱۰ سال است شرایط دریافت آن را داشته‌ ، همچنین درباره رابطه وزیر پیشنهادی وزارت خارجه با بایدن و جورج سوروس سئوال شد که ایشان اعلام کردند من در حوزه سیات خارجی با هیچ کسی ارتباط نداشتم مگر آنکه با مجوز نظام جمهوری اسلامی.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره چگونگی کسب اطلاع از سوابق وزرای پیشنهادی و تحقیقات بیشتر درباره آنها خاطر نشان کرد: امروزه کسب اطلاعات از وزرای پیشنهادی خیلی آسان در فضای مجازی بیشتر اطلاعات افراد موجود است ، در عین حال که ما نظر نهادهای امنیتی را هم درباره افراد جویا خواهیم شد و در مجموع به جمع بندی خواهیم رسید.

۱۳۹۲/۵/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...