نسخه چاپی

واكنش فتح‌الله‌زاده به انتشار عكس پنت هاوسش!

علی فتح الله زاده می گوید اوضاع استقلال خوب است و او با فروختن پنت هاوسش در شهركی ساحلی به حنیف عمران زاده ، مشكل مالی این بازیكن را هم حل كرده است.

به گزارش نما، روز پنجشنبه روزنامه خبرورزشي عکسي از پنت هاوس علي فتح الله زاده در ساختماني 10 طبقه در منطقه سرخرود مازندران چاپ کرده بود . ساختماني که حالا ديگر مالکيتش به حنيف عمران زاده رسيده و او به جاي طلب سال قبل و پيش پرداخت قرارداد امسالش آن را با مدير آبي ها معامله کرده است.

البته حاجي راجع به اين عکس و اين خبر حرف هايي دارد و مي گويد:« حاجي جان اولا که آن ساختمان دو بخش است و يک واحدش براي من بود که آن را هم دادم زير قيمت به حنيف تا طلبش را بگيرد و اين قدر نيايد بگويد حاجي پول مرا بده. اما شما براي يک ساختمان ما در آن سر دنيا خبرنگار اختصاصي مي فرستيد و گزارش مي گيريد اما براي تجليلي که فرمانده محترم ارتش از من داشته يک کلمه نمي نويسيد.

اين نشان سرباز فداکار را که ديگر برايش پول نداده ام. 24 ماه در ارتش و در جبهه ها خدمت کردم ، يک بار هم صدايش را در نياورده بودم. والله اين بار هم نمي خواستم بگويم اما خود اين بزرگواران لطف کردند و اين نشان را به ما دادند. من 24 ماه زير توپ و تانک بودم ، اين خبر را کار نمي کنيد اما اين پنت هاوس را عکس را مي اندازيد. ولي اشکال ندارد ديگر چه کارکنم که دوست تان دارم. »

قدس آنلاين

۱۳۹۲/۵/۲۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...