نسخه چاپی

خواب یك زن سعودی درباره ظهور امام زمان (عج)

این به معنی آن است كه امام آخرالزمان كه مهدی منتظر نام دارد قرار است در آینده نزدیك ظهور كند تا با قرآن به خلافت اسلامی برسد.

به گزارش نما به نقل از شیعه انلاین حدود يک هفته پيش کيليپي در سايت هاي اجتماعي و فضاي مجازي عربستان سعودي منتشر شد که در آن يک زن سعودي در حال تعريف کردن خواب عجيب خود بود.

اين زن عربستاني که أم ساره ناميده شده و گفته مي شود ساکن مناطق شرق اين کشور است، در اين کيليپ مي گويد: در خواب يک خورشيد و دو ماه ديدم که عبدالباسط و القادر نام داشتند.

در بخش ديگر اين کيليپ تصوير عبدالرحمن العنزي تعبير کننده خواب در عربستان که از شهرت فراواني در اين زمينه در جهان عرب برخوردار است، ديده مي شود که خواب اين زن را تعبير مي کند.

وي در اين باره مي گويد: تعبير و تفسير خواب أم ساره به اين معني است که آخرالزمان و ظهور مهدي منتظر، نزديک است.

در همين راستا برخي رسانه هاي سعودي با پرداختن به اين کيليپ اعلام کردند که انتشار آن به قدري گسترده بوده که تقريبا در يک هفته گذشته بيش از يک ميليون بازديد کننده داشته است.

أبو مجاهد البراق ديگر تعبير کننده خواب ها در عربستان،‌ نيز در اين باره گفت:‌ اظهارات أم ساره را شنيدم و منطقي به نظر مي رسد. به نظر بنده خورشيد در اين خواب به معني جايگاه خلافت اسلامي است و دو ماهي که او در خواب ديده به منزله قرآن و سنت (يا به تعبير ديگر عترت) بوده است. اين به معني آن است که امام آخرالزمان که مهدي منتظر نام دارد قرار است در آينده نزديک ظهور کند تا با قرآن به خلافت اسلامي برسد. احاديث موجود در کتب حديث نيز اين مسأله را تأييد مي کند.

وي در ادامه گفت:‌ او بعد از ظهور زير پرچم لا إله إلا الله عدل، امنيت و مساوات را بين مردم بر پا مي کند و از اين طريق خواهد توانست که همه ديکتاتوران جهان را از بين ببرد و بر سراسر جهان مسلط شود و حکومت کند. او پاک و منزه است زيرا خداوند در قرآن فرموده و طهرهم تطهيرا در روايات نيز چنين آمده است.

۱۳۹۲/۵/۲۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...