نسخه چاپی

واكنش رحمتی به تیكه های فردوسی پور

بازیكنان استقلال در بازی با صبای قم از تیكه های عادل فردوسی پور در امان نماندند. عادل این بار هم به رحمتی گیرداد و هم به عملكرد نكونام ایراد گرفت...

به گزارش نما به نقل از قدس آنلاین، عادل فردوسی پور در جریان بازی استقلال مقابل صبای قم طبق معمول تیکه هایی به بازیکنان استقلال می انداخت. فردوسی پور که همواره در بازی های استقلال از این شیرین کاری ها انجام می دهد در جریان این بازی به لباس های رحمتی گیر داد. فردوسی پور معتقد بود که دروازه بان استقلال نباید از شلوار، پیراهن، جوراب و دستکشی استفاده کند که برند های متفاوتی دارد. صحبت های فردوسی پور را بلافاصله به رحمتی انتقال داده بودند. دروازه بان استقلال در واکنش به اظهارات فردوسی پور می گوید: بین دو نیمه هم به من گفتند که آقای فردوسی‌پور لطف کرده و درباره لباس‌های من صحبت کرده است. لباس من هیچ اسپانسری نداشت. اسپانسر شخصی خود من پوما است. ضمن اینکه مارک لباس من مجید نبود. مارک آل‌اشپورت متعلق به باشگاه است اما لطفی که کرده‌اند لباس‌های سه سال پیش را به ما داده‌اند و من هم مجبورم لباس‌های خودم را بپوشم.

لازم به ذکر است که عادل فردوسی پور در این گزارش عملکرد جوادنکونام را هم به شدت زیر سوال برده بود. او می گفت: نکونام خودش را قایم می کند تا بازی ضعیفش به چشم نیاید.

۱۳۹۲/۵/۲۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...