نسخه چاپی

اسلام "یك كشور" شد!

نامزد حزب ملی استرالیا در یك مصاحبه تلویزیونی اسلام را یك كشور خواند.

به گزارش نما به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، "استفاني بانيستر" نامزد زن حزب "وان نيشن" در انتخابات عمومي ماه سپتامبر گفت كه از نامزدي خود در اين انتخابات بعد از اينكه در يك مصاحبه تلويزيوني درباره اسلام گفت كه اسلام يك كشور است، كناره گيري كرد.

استفاني بانيستر ۲۷ ساله مبارزه انتخاباتي خود را دو روز پيش در مصاحبه با شبكه تلويزيوني "سون" استراليا آغاز كرد و اين اشتباه را مرتكب شد. ويدئوي اين اشتباه به سرعت در شبكه اينترنت منتشر شد و كاربران به وي لقب "سارا پالين استراليا" دادند.

سارا پالين نامزد تصدي معاونت رئيس جمهور با جورج مك كين در انتخابات سال ۲۰۰۸ ميلادي آمريكا بود. بانيستر در مصاحبه چهارشنبه گذشته خود گفت: "من مخالفتی با اسلام به عنوان يك كشور ندارم، اما معتقدم كه قوانين آنها نبايد اينجا در استراليا مورد پذيرش واقع شود."
او همچنين در يك اشتباه فاحش ديگر يهوديان را پيروان حضرت مسيح خواند.
بانيستر روز شنبه گفت كه از نامزدي كرسي نمايندگي حزب ملي در ايالت كوئيزلند درانتخابات عمومي آينده كناره گيري كرده است. بانيستر به دو فرزند خود كه مورد تمسخر و طعنه رسانه هاي گروهي استراليا و بخشي از مردم قرار گرفتند؛ گفت كه وي قرباني مونتاژ مصاحبه شده است تا "احمق" جلوه كند.

درهمين حال، جيم ساويج رهبر حزب ملي استراليا اين مطلب كه وي بانيستر را مجبور به استعفا كرده است، رد كرد و مدعی شد: بانيستر به علت تهديد شدن خانواده و فرزندانش و به علت ناسزاها، از نامزدي كناره گيري كرد و ما با تاسف آن را پذيرفتيم.

۱۳۹۲/۵/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...