نسخه چاپی

این دروغ ۱۳ است!

به گزارش نما، مسعود رضاییان در گفت‌وگو با فارس، در خصوص خبرهای منتشر شده در مورد مشکلات مالی باشگاه صنعت نفت و ضبط مدارک و کارت بازیکنان این تیم به علت عدم پرداخت پول هتل این باشگاه در اردوی بروجرد، عنوان کرد: نمی دانم اسم این موضوع را چه بگذارم. اگر 13 فروردین بود آن را به عنوان دروغ بزرگ ذکر می‌کردم. شما می‌توانید با مسئولان بروجرد تماس بگیرید تا آنها این موضوع را تایید کنند.

وی ادامه داد: ما نه تنها بدحساب نبودیم بلکه پول تیم نوین خود را پیشاپیش پرداخت کردیم. شاید این مسئله کمی شیطنت باشد و این بحثی که عنوان شده کذب محض است. نمی‌دانم چرا قصد داشتند هم ما را خراب کنند و هم آن مجتمع تفریحی را.

عضو هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان تصریح کرد: تعجب می‌کنم برخی افراد متاسفانه از زمانی که از برخی آدم‌ها خوششان نمی‌آید خیلی راحت افراد را زیر سوال می‌برند. مطرح کردن چنین مسائلی هم اعتبار صنعت نفت را زیر سوال می‌برد و هم اعتبار محلی که ما در آنجا استقرار داشتیم. انصافا آنها هم میزبانی خوبی از ما داشتند پولشان را گرفتند اما چیزی هم کم نگذاشتند.

رضاییان یادآور شد: ما می‌دانیم که چه شخصی این اخبار را منتشر کرده است. نمی‌خواهم بگویم برخورد می‌کنیم زیرا تازه روز خبرنگار را پشت سر گذاشته‌ایم و به خاطر ارزش و منزلتی که برای خبرنگاران قائلم نمی‌خواهم از این الفاظ استفاده کنم. اما بهتر است آقایان خودشان تکذیب و حداقل عذرخواهی کنند. این حداقل خواسته ماست.

۱۳۹۲/۵/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...