نسخه چاپی

یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی

شهرك‌نشینان صهیونیست امروز یكشنبه تحت حراست شدید نیروهای پلیس، از سمت باب‌المغاربه به مسجدالاقصی یورش بردند.

به گزارش نما به نقل از فارس،گروهی از شهرک‌نشینان صهیونیست امروز نیز به مسجدالاقصی یورش بردند و این در حالی است که مسجدالاقصی در ایام ماه رمضان بیشتر اوقات به روی شهرک‌نشینان بسته بود.

شاهدان عینی در مسجدالاقصی گفتند که شهرک‌نشینان به صورت گروه‌های کوچک و سازماندهی شده به مسجدالاقصی یورش برده و در صحن‌های آن شروع به گشت‌زنی کردند.

بر اساس این گزارش، تعدادی از نمازگزاران و طلاب علم نیز در مسجدالاقصی حضور دارند و این در حالی است که نیروهای پلیس نیز به بازرسی نمازگزاران در ورودی‌های این مسجد مبارک شدت بخشیده‌اند.

امروز یکشنبه همچنین نیروهای اشغالگر، «ناصر قوس» مدیر باشگاه اسیر در قدس و «محمد الشلبی» جوان فلسطینی را در داخل صحن‌های مسجدالاقصی پس از اعتراض آنها به یورش صهیونیست‌ها، بازداشت کردند.

بر پایه این گزارش گروه‌های مدعی معبد کذایی که بیش از 20 سازمان و موسسه را شامل می‌شود، از طرفداران خود خواستند تا از امروز یکشنبه به صورت گسترده به مسجدالاقصی یورش برند و این در حالی است که کمیته داخلی کنست(پارلمان) رژیم صهیونیستی امروز احتمال بازگشایی تمامی دروازه‌های مسجدالاقصی به روی یهودیان بویژه در ایام اعیاد یهودی را بررسی می‌کند.

۱۳۹۲/۵/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...