نسخه چاپی

انتقاد زاكانی از دعوت نمایندگان به هتل و رستوران

نماینده تهران در مجلس از وزرات اطلاعات خواست اسناد مربوط به قرارداد «كرسنت» را برای روشن شدن موضوع و انتخاب درست نمایندگان در اختیار مجلس قرار دهد.

به‌گزارش نما به نقل از فارس، علیرضا زاکانی نماینده تهران در جمع خبرنگاران با انتقاد از رفتار نادرست نزدیکان برخی وزرای پیشنهادی برای دعوت نمایندگان به جلسات محفلی خارج از مجلس اظهار داشت: دعوت نمایندگان به هتل‌ها و رستوران‌ها در آستانه جلسه رای اعتماد مجلس تناسبی با رویه انتخاب وزرا در گذشته ندارد.

زاکانی در ادامه با اشاره به اهمیت موضوع قرارداهای نفتی به ویژه قرار داد کرسنت، افزود: وزرات اطلاعات باید اسناد مربوط به عناصر فعال و متهم در این قرارداد را جهت روشن شدن فضای موجود و انتخاب درست نمایندگان در اختیار مجلس قرار دهد.

نماینده تهران در مجلس تأکید کرد: وزارت اطلاعات باید با در اختیار قرار دادن این اسناد و اطلاعات به نمایندگان، از انتخاب افراد غیر صالح برای تصدی پست‌های مهم و کلیدی جلوگیری کند.

زاکانی افزود: همچنین دستگاه‌های ذیربط باید درجهت شناسایی شبکه‌ها و عناصری که این روزها اسباب فشار به نمایندگان را فراهم کرده‌اند تلاش بیشتری نمایند.

وی همچنین با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مجلس و سایر نهادها به دولت جدید، گفت: بنای مجلس در تعامل با دولت است.

زاکانی در عین حال متذکر شد: بهترین کمک به دولت آقای روحانی انتخاب افرادی صالح، انقلابی، متخصص و پایبند به آرمان‌های انقلاب و امام و رهبری است تا شاهد تشکیل دولتی معتدل باشیم.

۱۳۹۲/۵/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...