نسخه چاپی

سایپا ترمز پرسپولیس را كشید

در یكی از دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر فوتبال سایپا با یك گل پرسپولیس را شكست داد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، در ادامه هفته چهارم لیگ برتر فوتبال سایپا و پرسپولیس از ساعت 19:25 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر سایپا خاتمه یافت.

سایپا که برای نخستین بار در ورزشگاه خانگی از پرسپولیس میزبانی می‌کرد، بازی را تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه 7 حرکت شهباززاده درون محوطه جریمه پرسپولیس با تکل مدافع پرسپولیس بی‌نتیجه ماند. بعد از حملات ابتدایی سایپا، شاگردان دایی به مرور میانه میدان را در دست گرفتند.

در دقیقه 13 پاس نوری درون محوطه جریمه سایپا با بی‌دقتی بازیکنان این تیم مقابل پای سیدصالحی قرار گرفت که ضربه این بازیکن با پای مدافعان سایپا به کرنر رفت. این دیدار تا دقیقه 30 اتفاق ویژه‌ای نداشت اما در این زمان روزبه شاه علی‌دوست بعد از کنترل توپ در پشت محوطه جریمه با ضربه‌ای دقیق دروازه پرسپولیس را گشود تا نیسلون بعد از 300 دقیقه تسلیم شود و اولین گلش را در لیگ سیزدهم دریافت کند.

بعد از این گل بازی افت کرد و جنگ دو تیم بیشتر در میانه میدان ادامه داشت. حملات پراکنده دو تیم در دقایق پایانی نیمه نخست نیز بی نتیجه ماند تا بازی در این نیمه با برتری یک بر صفر سایپا در این نیمه خاتمه یابد.

پرسپولیس نیمه دوم را با حمله برای جبران گل خورده آغاز کرد. در دقیقه 55 ارسال محمد نوری در مقابل دروازه به عباس زاده که در نیمه دوم بجای میلاد غریبی به میدان آمده بود، رسید اما این بازیکن با بی دقتی توپ را به تیر دروازه سایپا کوبید. دقیقه 60 بر روی ضد حمله سایپا، پاس کاوه رضایی از مقابل دروازه عبور کرد و یک دقیقه بعد نیلسون تلاش کرد تا رضایی را در محوطه جریمه پرسپولیس دریبل بزند که اشتباه او دروازه تیمش را به خطر انداخت اما در نهایت این دروازه بان توپ را دفع کرد. در دقیقه 63 مقداد قباخلو بجای علی زینالی به میدان آمد.

در ادامه شوت‌های محمد نوری و پیام صادقیان راهی به دروازه سایپا پیدا نکرد. دقیقه 70 سجاد شهباززاده 4 بازیکن پرسپولیس را دریبل زد اما در پشت محوطه جریمه محسن بنگر او را سرنگون کرد و ضربه خطا نیز به بیرون رفت. لحظاتی بعد میثم حسینی جایش را به حمید علی عسگر داد. دقیقه 76 برخورد قباخلو و محسن بنگر برای بازیکن سایپا کارت زرد را به دنبال داشت. دقیقه 80 هادی نوروزی جایگزین رضا حقیقی شد تا توان تهاجمی پرسپولیس افزایش پیدا کند. دو دقیقه باقر صادقی به دلیل اتلاف زمان بازی کارت زرد گرفت و محسن ارزانی جایگزین صادقی شد.

دقیقه 88 شوت پیام صادقیان با اختلافی اندک از کنار دروازه به بیرون رفت و حملات انتهایی این تیم نیز بی نتیجه ماند تا نخستین شکست پرسپولیس در لیگ سیزدهم رقم بخورد.

ترکیب سایپا: محمدباقر صادقی (دروازه‌بان)، علی زینالی(مقداد قباخلو -63)، حامد شیری، سجاد مشکل‌پور، ابراهیم صادقی (کاپیتان) (محسن ازرانی- 82)، ابراهیم شکوری، کاوه رضایی، سجاد شهباززاده، مجید ایوبی، روزبه شاه‌علی‌دوست و بابک حاتمی.

شاگردان علی دایی نیز با ترکیب زیر به میدان می‌روند:

نیلسون کوریا (دروازه‌بان)، سیدجلال حسینی، محسن بنگر، میثم حسینی(حمید علی عسگر-72)، حسین ماهینی، قاسم دهنوی، رضا حقیقی(هادی نوروزی - 80)، پیام صادقیان، محمد نوری (کاپیتان)، میلاد غریبی(محمد عباس زاده - 46) و سیدمهدی سیدصالحی.

۱۳۹۲/۵/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...