نسخه چاپی

اختصاصي

اولین برنامه و كار وزیر پیشنهادی بهداشت و در مان در گفتگو با نما

عکس خبري -اولين برنامه و کار وزير پيشنهادي بهداشت و در مان در گفتگو با نما

اولین كاری كه باید در كشور در حوزه سلامت برداشته شود سرو سامان دادن به وضعیت دارو در كشور است.

به گزارش نما، سید حسن هاشمی، متخصص چشم پزشکی و فوق تخصص جراحی قرنیه، رکورددار عمل جراحی لیزیک چشم در کشور است وي هم اکنون ریاست بیمارستان تخصصی چشم پزشکی نور را برعهده دارد.
دکتر حسن هاشمی در لیست وزرای پیشنهادی دکتر روحانی به مجلس به عنوان وزیر بهداشت معرفی شده است.

حسن هاشمی وزیر پیشنهادی دولت برای وزارتخانه بهداشت و درمان با اشاره به حضور در جلسات تخصصی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس برای ارائه برنامه اظهار داشت: جلساتبسار خوبی در کمیسون برگزار شداعضای حاضر از اساتید و افراد برجسته حوزه بهداشت و درمان در کشور هستند و دغدغه اصلی همه در این جلسه توجه ویژه به بحث مربوط به سلامت مردم بود که باید نگاه ویژه ای به ان داشت.
مهمترین اولویت های که در بخش سلامت پیش رو خواهد داشت تاکید کرد: اولین کاری که باید در کشور در حوزه سلامت برداشته شود سرو سامان دادن به وضعیت دارو در کشور است ، با قولهای که از سوی وزارت رفاه برای تعامل بیشتر سازمانهای بیمه گر داده شده باید سریعتر مشکلات مردم در این حوزه را رفع نمود.

وی افزود: یکی دیگر از مهمترین برنامه های پیش رو تقویت و توسعه بهداشت و خدمات دهی کشور خواهد بود که از روستا شروع و تا مراکز استانها و بیمارستانهای کشور ادامه پیدا خواهد کرد.
وزیرپیشنهادی بهداشت و درمان درباره ادامه اجرای طرح پزشک خانواده در کشور خاطر نشان کرد: این طرح حتما جز برنامه های وزارت خانه خواهد بود البته باید یک آسیب شناسی در این طرح انجام شود، و نقاط ضعف اجرای این طرح را برطرف کرد.

۱۳۹۲/۵/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...