نسخه چاپی

شوخی جالب یك صندوقدار بانك با دزد!!

یك دزد ساده لوح امریكایی كه قصد داشت با رعایت «حقوق همشهریان» نقشه سرقتش را اجرا كندبرای سرقت از بانك ساعت ها در صف مشتریان ایستاد و منتظر نوبت شد. این دزد فندق مغز برای طبیعی جلوه دادن اوضاع، مانند دیگر مشتریان بانك به پای باجه رفت و با برداشتن فیش واریزی به جای خود در صف بازگشت.

در همین هنگام در حالی که سه چهار نفر تا رسیدن نوبتش مانده بود بسرعت خودکارش را از جیب در آورد و پشت فیش واریزی با غلط املایی فراوان نوشت: «این یک سرقت مسلحانه است، تمام پول ها را داخل این کیف بریزید.» اما در همین لحظه بود که ناگهان ترس و دلهره شدیدی به جانش افتاد و نگران شد که مبادا کسی دور و برش متن پیام کوتاهش را دیده باشد و پیش از عملی شدن سرقت به پلیس خبر دهد.

بنابراین به رغم زمان زیادی که صرف کرده بود آرام و بی سر و صدا از صف خارج شد و به آن سوی خیابان و بانکی دیگر رفت. این بار هم صف مشتریان طولانی بود و دزد ساده لوح مجبور شد تا رسیدن نوبتش ساعت ها معطل بماند. سرانجام وقتی نوبت به او رسید به سمت گیشه خم شد و کاغذ اخطارش را با احتیاط جلوی صندوقدار گذاشت.

کارمند بانک که از دیدن این روش احمقانه به ساده لوحی دزد پی برده بود با زیرکی بدون هیچ سر و صدایی رو به او کرد و گفت: «با عرض پوزش؛ این فیش مربوط به بانک روبه رویی است و ما از پذیرفتن این درخواست معذوریم.» دزد با شنیدن این حرف بلافاصله سرتکان داد و کاغذ را گرفت و به سمت صف بانک روبه رویی رفت.

در همین هنگام کارمند بانک بلافاصله پلیس را در جریان گذاشت و با علم به این که مرد در صف بانک روبه رویی منتظر مانده، مشخصات او را به مأموران داد. دزد بخت برگشته که در خیالات خود در صف بانک منتظر رسیدن به گنج بزرگش بود ناگهان با ضربه ای بر شانه اش به خود آمد و متوجه مأموران شد. به این ترتیب پلیس با گرفتن برگه واریزی از دست مرد او را دستگیر و روانه زندان کرد.

۱۳۹۲/۵/۲۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...