نسخه چاپی

آمر به معروف بودن مقتول هنوز به اثبات نرسیده است

دادستان عمومی و انقلاب شیراز با تكذیب اخبار منتشر شده و بیان اینكه آمر به معروف بودن مقتول هنوز به اثبات نرسیده است گفت: علت قتل به دلیل امر به معروف و نهی از منكر تا كنون برای ما تائید نشده است.

به گزارش نما علی القاصی در گفت وگو با تسنیم در شیراز با بیان این که حادثه قتل در پارک فضیلت شیراز به صورت ویژه در دست بررسی است اظهار کرد: متاسفانه پس از حادث شدن قتل، برخی از سایت ها خبری علت وقوع قتل را نتیجه امر به معروف و نهی از منکر مقتول اعلام کردند که تاکنون این امر به اثبات نرسیده و با تحقیق از مطلعان مشخص شده که علت و انگیزه درگیری قاتل با مقتول مشاجره لفظی بین این دو در باره پرسش آدرس بوده است.

وی اقدامات انجام شده را در راستای فشار به دستگاه قضایی و اقدامات خارج از ضوابط بیان کرد و گفت: این پرونده در شعبه ویژه قتل در دادسرای ویژه امور جنایی و جرائم امنیتی شیراز در حال بررسی و تکمیل تحقیقات است و پس از دستگیری متهم یا متهمان نتیجه پرونده به اطلاع عموم خواهد رسید.

دادستان عمومی و انقلاب شیراز تصریح کرد: دستگاه قضایی در رسیدگی به پرونده مستقل است و هیچ گاه تحت تأثیر جو سازی ها تصمیم نخواهد گرفت.

وی تاکید کرد: رسالت خبری و اطلاع رسانی رسانه ها و مطبوعات ایجاب می کند اخبار و اطلاعات خود را از منابع مؤثق دریافت نمایند.

دادستان شیراز با تکذیب اخبار منتشر شده ، انتشار هرگونه خبر تکمیلی را منوط به نهایی شدن تحقیقات تخصصی پلیسی و قضایی اعلام کرد.

۱۳۹۲/۵/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...